Ampunnn...



Pung pang pung pang dia memunggah barang-barang permainan dia dari dalam "mini wagon" dia. Entah apa yang dia cari, itu...Mommy dia ni kurang pasti. Ha ha ha... Hanya dia saja yang tau apa yang ada di dalam kotak pemikiran dia pada waktu dan ketika itu. Puas juga bertanya pada dia... "Firash... What are you looking for?"... Dia buat tak tau dan tak dengar jer... 

Masih lagi sambung kerja punggah memunggah dia... Sepahnya ya ampunnn tak usah dicakaplah kannn... He he he... Tapiii, tak apa... Nanti akan dikerah juga untuk tolong Mommy kemas semula semuanya... :-). Nak tak nak, mahu tak mahu, dia tetap kena bantu untuk kemas... Biar belajar sikit... Semakin hari semakin membesar, perlu belajar erti tanggungjawab dan perlu dididik dari awal agar menjadi lelaki yang bertanggungjawab terhadap segala tanggungjawab dan amanah yang bakal dipikul kemudian hari nanti... In Shaa Allah, Amin... 

Dalam pung pang pung pang memunggah, memang adalah acara baling membaling tu... Hu hu hu... Tiba-tiba ter"accident" melayang terkena Nek Ma dia... Nek Ma dia bukan nak marah dia sangat pun... Saja jer sebenarnya nak menyakat dia... Ahaksss, puaslah Nek Ma dia tu menahan ketawa dan gelak... Tau apa reaksi dia bila Nek Ma dia pandang dia lama, tenung dia lama tanpa berkata apa-apa? Yang keluar dari mulut dia adalah... 

"Ampunnn"... Ha ha ha... Terus seisi rumah meletus dengan gelak... Perkataan spontan yang terkeluar dari mulut Ash memang-memang memecahkan suasana... Mat ni memang... Dia memang seorang yang penuh dengan "sense of humour"... ;-)... Wink wink.... Macam tau jer yang Mommy memang "adore" orang yang ada "sense of humour"... Mari ber hu hu hu... 

Betullah anak itu penyeri rumah kannn? Alhamdulillah Ya Allah atas anugerahMu yang satu yang sangat berharga dan tidak ternilai ini... Syukran... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Ampunnn..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, April 6, 2016.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

6 comments:

  1. hahaha...Mesti comel je Ash sebut ampun...kiki

    ReplyDelete
  2. hahah..dah pandai mintak ampun ye..sampai terkena kepala nek ma memang wajib la mintak ampun..ekekek

    ReplyDelete
  3. Hahaha comel je gelagat anak akk... Dapat bayangkan gaya dia cakap Amppuunnn tuuu

    ReplyDelete
  4. tiba2 teringin nak beranak :)

    ReplyDelete
  5. dah lama ain tak singgah ke sini

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY