Home » , , , , » Seni Dengan Nilai Sentimental Yang Tinggi!!!

Seni Dengan Nilai Sentimental Yang Tinggi!!!



Tidak pernah terfikir dan tidak pernah terlintas oiii... Bila lihat gambar ni tiba-tiba terfikir, kenapalah tak pernah terfikir sampai begini sekali??? :-). Bila dah lihat begini jadi tertarik dan jadi suka. Bila dah lihat macam ni terfikir, kalau lakukan aktiviti ini dengan Ash pasti seronok ni dan rasa macam nak buat! Tapi buatnya? bila entah! Ha ha ha... 

Kalau menjadi aktiviti ni, memang akan jadi hiasan dinding rumah yang paling berharga dan hiasan dinding rumah yang tidak boleh sekali-kali digantikan dengan hiasan dinding rumah yang lain. Tak ada harga yang boleh membayar dan tak ada yang lain yang mampu menggantikan nilai sentimentalnya yang tinggi. Kreatif dan unik idea ni! Suka suka suka... 

Memoir selamanya sepanjang hayat sewaktu dan ketika anak masih kecil. Yang boleh dikenang sambil tersenyum-senyum sendiri di masa akan datang. In Shaa Allah, jika umur panjang kan? :-). Nak buat ke? Ahaksss memang rasa nak buat... Tapi tu lah... Bilalah ada masa dan kesempatan ni. Yang anak pula tentu seronok kan? Dapat buat kecah... ;-)

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Seni Dengan Nilai Sentimental Yang Tinggi!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, February 28, 2016.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

0 comments:

Post a Comment

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY