Statik! Big Hero 6...

Sumber dari Google
Selepas melayan Tersuka Tanpa Sengaja dengan penuh emosi dan mulut yang bising semalam sebab masing-masing macam lembab nak ambil tindakam dan geram sungguh-sungguh dengan psiko si Katrina... Muahahaha... (jalan cerita)... Ash masih lagi tidak tidur... Dia memang macam tu! Bila hari Mommy cuti jer dia memang tau tau ajer tidur lambat. Tukarlah ke saluran 433, kononnya nak layan "movie". 

Selalunya dia akan merayap dan ada jer tugasan yang nak dilakukan dalam rumah tu. Buka jer saluran 433, muncul pula cerita Big Hero 6. Tiba-tiba dia menoleh ke arah kaca televisyen dan secara spontan dia ambil botol susu, bantal "papam" dan "cat" dia baring. Dia layan Big Hero 6. Jangkaan Farah sekejap jer tu. Tapi meleset! Selepas agak-agak lebih kurang 10 minit selepas habis menyusu dia masih lagi berbaring dan mata tertancap kejap pada televisyen tak lepas-lepas. Amboiii fokus sungguh. Statik! Jarang-jarang dia tonton "movie" begini... 

Ultraman dia memang tak minat! Madagascar pun memang sekejap jer dia tonton walaupun ada banyak karakter kartun haiwan. Akan tetapi yang ini seakan menarik minat dia. Oooo minat Big Hero 6 yer? Ha ha ha... Legaaa sekejap Mommy boleh meluruskan pinggang dengan aman. Ambil peluang ok? Jarang-jarang ada peluang gittew. Tonton Tersuka Tanpa Sengaja pun asyik tegak duduk sebab tonton sambil-sambil pantau Ash. Kali ni betul-betul dia bagi Mommy dia peluang meluruskan pinggang. Ngeee... :-). 

Sampai habis! Statik jer dia baring. :-P. Selepas habis "movie" tutup televisyen dan terus dia tidur sendiri. Dah puas lettew. Kalau selalu gini kan bagus? ;-P. 
Terimakasih telah membaca artikel Statik! Big Hero 6.... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

4 komentar:

  1. singgah pagi...
    http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Big Hero 6 best tau kak Farah..hehehe >_<

    ReplyDelete
  3. Big Hero 6 cerita yang best. anak2 saya pun suka :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.