Home » , , , , , , » Hari Terakhir Bekerja di Tahun 2015...

Hari Terakhir Bekerja di Tahun 2015...

Sumber diubahsuai dari Google
Bermula esok, sekali lagi di minggu ini, bersambung dari minggu lepas, Farah akan bercuti selama 4 hari!!! Hujung minggu yang panjang sekali lagi!!! :-) Suka...suka...suka... Dan hari ini adalah hari bekerja yang terakhir bagi tahun 2015 ini... Kira-kira, hari bekerja di tahun 2015 dah tutup buku dah ni... Makanya, bekerjalah kita semula di tahun 2016 pada minggu hadapan. 

Bukannya ambil cuti tahunan tetapi ianya adalah cuti ganti bersempena dengan kemenangan pasukan bola sepak Selangor di Piala Malaysia hari tu. Uhuksss...H memang sangat bijak pandai mengatur perancangan...Bagi kami hujung minggu yang panjang selama 2 minggu berturut-turut di hujung bulan Disember 2015. Ke mana kita? Tak ke mana-mana pun... Hua hua hua hua hua... Gaji pun idok lagi ni... Duduk jer diam-diam kat rumah sudahhh... Kannn? Ermmm, tapi kalau ada perancangan bidan terjun tu tak taulah pula kannn??? Bergantung kepada keadaan semasa... Sebenarnya dah habis akal juga ke mana lagi arah tuju nak bawa Iman Ash beriadah...Ahaksss... 

Pandai betul H bagi rehat kaw-kaw punya... Pembuka tahun ni memang bulan-bulan pertama di tahun 2016 teramatlah sibuk seadanya. Farah ada beberapa projek yang perlu diuruskan untuk bulan Januari 2016 dan juga bulan Februari 2016... Selepas pada itu, tak tau lagi apa lagi yang bakal datang...Bha ha ha... Tak apalah, suka juga sebab masa tu penuh diisi dengan pelbagai perkara. Moga-moga semuanya berjalan dengan lancar dan jayanya lah...Huwaaaa takut oiii kalau tak menjadi sepertimana yang dirancang dan diharapkan. Bila amanah diletakkan di bahu... Memang begini rasanya... Amanah kena pikul betul-betul...Itu pun satu "benchmark" untuk Farah juga tu... 

#ehhh dah 6.00 pm dah jam di komputer ni...He he he...Oklah masa untuk semak kembali kerja-kerja yang telah dilaksanakan dan senaraikan tugasan yang perlu dilihat dan dilakukan pada hari Isnin akan datang... Cuti-cuti juga... Tapi tugasan yang menanti tetap perlu diaturkan supaya kerja berjalan dengan lancar kannn? Ha ha ha...Orang pelupa dan orang yang terlalu banyak perkara ni, memang begini caranya...Kena senaraikan setiap hari untuk esok harinya... Begitulah... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Hari Terakhir Bekerja di Tahun 2015... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, December 30, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

3 comments:

  1. Seronok lah cuti2. Heee. Selamat Tahun Baru kak Farah :)

    ReplyDelete
  2. happy new year dear.. smoga terus sukses ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY