Home » , , , » Entri Meletopsss Bubblynotes.Com Sepanjang 2015...

Entri Meletopsss Bubblynotes.Com Sepanjang 2015...

Sumber dari Google
Bukan sekadar alam pekerjaan sahaja ada penilaian prestasi tetapi rutin Bubblynotes.Com setiap akhir tahun memang ada penilaian prestasinya yang tersendiri. Telah menjadi rutin Farah sejak mula giat aktif ber-blog dan menjadikan blog sebagai salah satu sumber kerjaya Farah. Nak kata terlalu arif tentang blog tu tidaklah, tetapi Farah ada meletakkan KPI Farah yang tersendiri dan apa yang nak dicapai. Bukannya untuk menunjuk lagak atau menunjukkan Farah bagus, tetapi lebih kepada coretan peribadi Farah untuk rujukan Farah di masa akan datang dan apa yang ingin Farah capai di tahun 2016 seterusnya, In Shaa Allah. 

Hidup perlu ada perancangan, hidup perlu ada strategi. Itu salah satu prinsip Farah. Perlu ada sasaran untuk kita terus bergerak ke hadapan tanpa berundur ke belakang lagi. Sesekali menoleh ke belakang itu perlu, untuk kita perbaiki apa yang perlu kita perbaiki. Masih terlalu mentah dan masih terlalu baru di dalam arena blog dan siapalah Farah ingin menasihatkan sesiapa di dalam dunia blog ini yer tak? Farah dengan cara Farah, orang lain dengan cara orang lain, yang penting apa yang Farah lakukan Farah tau matlamat dan sasaran yang Farah ingin capai. 

Alhamdulillah, untuk tahun 2015 ini sasaran atau KPI yang Farah tetapkan berjaya melebihi sasaran dan dari apa yang ditetapkan. Gigih melihat kembali semula entri-entri lama dan menggali berapakah nilai "pageviews" dari entri-entri tersebut, kemudian melakukan sedikit analisa untuk melihat pecahannya mengikut kelas dan kategori yang tersendiri. 

Entri Melebihi Sasaran 30,000 "Pageviews" Sepanjang 2015:










Entri Melebihi Sasaran 20,000 "Pageviews" Sepanjang 2015:











Entri Melebihi Sasaran 10,000 "Pageviews" Sepanjang 2015:










Begitulah belansungkawa entri-entri di Bubblynotes.Com sepanjang tahun 2015 ini setakat ini... Dari sini, Farah nampak apa yang Farah mahu gariskan untuk tahun 2016 akan datang, In Shaa Allah, dengan izin Allah jika ada rezeki mungkin dapatlah mencapai sasaran untuk tahun 2016 itu nanti... Tapi jika tiada rezeki pun tidak mengapa... Pasti ada rezeki lain yang menanti... 

Ada di antara entri-entri yang tersenarai di atas tidak Farah jangkakan langsung pun akan mencapai "pageviews" yang tinggi, kerana ada di antara sekadar entri borak-borak kosong... Ha ha ha... Alhamdulillah, Alhamdulillah, rasa nak sujud syukur jer... Ini sekadar "summary report" Farah untuk kegunaan Farah sendiri. Farah letakkan "benchmark" mengikut kategori yang Farah tetapkan, bukannya Farah nak "brag" pada umum, lihatlah dunia, entri sekian-sekian kakak yang ini berapa puluh ribu "pageviews", cukup sekadar Farah nyatakan secara umum "benchmarking"nya.... In Shaa Allah, kalau ada yang berbunyi untuk mempersoalkan betul ke? Sila beritahu Farah yer? Farah akan "screenshot" sebagai membuktikannya kepada anda... 

Semoga, tahun 2016 akan menjadi sesuatu yang indah lagi untuk Bubblynotes.Com, In Shaa Allah, mudah-mudahan...Amin... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Entri Meletopsss Bubblynotes.Com Sepanjang 2015..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, December 3, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

10 comments:

  1. Wow, hebatnya. Tahniah berjaya capai target. :D

    ReplyDelete
  2. Moga terus mara dengan iltizam yang teguh...support...

    ReplyDelete
  3. woow beribu raban heee tahniah sis :D moga terus sukses

    ReplyDelete
  4. terbaik la farah ! good job.. smoga terus maju ye..

    ReplyDelete
  5. wah bestnya tengok nombor pageview. nak berguru boleh? hihi

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... farah,

    semoga farah sukses dalam berblog dan perkerjaan.... farah blogger mesra pengunjung siapa tak suka visit farah... nice to meet u..

    mselim3

    ReplyDelete
  7. Seronok juga buat entry mcm ni.. Rasa termotivasi kan..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY