2015 Best Nine Instagram!!!

Farah Waheda Wahid
6
"Mood" penghujung tahun dan "mood" awal tahun dah tiba! Sesi baling belakang "throwback", terkenang-kenang dan mengenang-ngenang bermula! :-). Biasalah tu kan? Setiap berakhirnya tahun pasti setiap individu ada penilaiannya yang tersendiri untuk kehidupan di tahun yang bakal berlalu. Asasnya satu... Untuk melihat balik kehidupan yang dilalui sepanjang tahun, menganalisis serta menilai pencapaian, kegagalan "and what so on" dan menggariskan apa yang boleh diperbaiki serta apa yang boleh ditingkatkan. Gittew. 

Untuk "mood throwback" ini, Farah bermula dengan melihat semula 9 "postings" yang mendapat "like" paling tinggi di aplikasi Instagram. Asalnya tengok kawan-kawan ler dok "post" di laman Facebook dan Instagram masing-masing. Lepas tu dok sibuk nakkk jugakkk... Ha ha ha... Biasalah... Setiap manusia pasti ada keinginan ingin memiliki dan ingin merasai seperti insan yang lain kan? Selagi mana ia tidak menyusahkan orang lain, selagi itu ianya adalah bukan sesuatu yang terlarang yer tak? 

Jom lihat apakah yang tertinggi "like" sepanjang 2015 ini... 


51,888 "likes" melalui 1.781 "postings" di Instagram sepanjang tahun 2015. Tu punnn dah syukur ya ampun bagi ibu yang beranak satu ini. He he he. Ada juga yang sudi "like" yer? Alhamdulillah, walaupun tidaklah setinggi mana tetapi Farah tetap bersyukur. Iyalah, Farah sedar diri, Farah bukanlah retis mahupun menggeletis. Ahaksss... Dan yang membuatkan Farah merasa gembira adalah 5 daripada 9 gambar itu adalah tugasan "advertorial" bagi Bubblynotes.Com. Terima kasih yang mampu Farah ucapkan. Semoga Allah membalas jasa baik kalian dan juga memurahkan lagi rezeki kalian. Haaa... Jika nak lakukan "advertorial" tu... Janganlah segan-segan e-mel Farah di bubblynotes@gmail.com yer? Alamak terpromosi pula. Ya ampunnnn... Tapi betul jika anda ingin melakukan sebarang pengiklanan sama ada di www.bubblynotes.com ataupun di akaun Instagram anda silalah hubungi Farah di alamat e-mel yang Farah maklumkan tadi. 

Bukanlah nak kata Farah bagus yer? Tolong jangan salah anggap. Ianya salah satu punca rezeki Farah juga di dalam meneruskan kelangsungan hidup dan menyara serta membesarkan Ash. Sekadar menyampaikan sahaja. Bukannya menyampai dengan nada memohon simpati atau meminta-minta sehingga berbunyi seperti paksaan. Ada rezeki adalah, jika tiada , Farah redha, mungkin ada rezeki yang lebih baik dari itu yang Allah nak bagi kan? Positif! 

Anda bagaimana? Ada terasa nak semak 9 "postings" yang terbaik di akaun Instagram anda sepanjang tahun 2015 ni tak? Jika nak juga tahu, bolehlah melawat ke laman sesawang ini: 2015 Best Nine

Post a Comment

6Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !