Takwim Cuti Sekolah Bagi Tahun 2016

Sibuk jer kakak nak kongsi kan? Walhal Ash bukannya bersekolah lagi. Tak apalah... Perkongsian yang bermanfaat apalah salahnya kannn??? Untuk kita-kita ajer! Hari ini Farah berkongsi, dan mungkin ada yang mendapat informasi atau maklumat dari Farah yang boleh digunakan. Esok lusa, bila-bila Ash dah mula bersekolah, giliran Farah pula membaca perkongsian daripada anda untuk informasi dan maklumat kan? Tak salah kiranya kita sering berkongsi maklumat yang baik walaupun tak ada kena mengena dengan kehidupan kita pada waktu dan ketika ini. Suatu hari nanti pasti berguna kan? Wink wink wink...;-)...

Ni haaa... Takwim Cuti Sekolah Bagi Tahun 2016 nampaknya dah keluar...Makanya, senanglah ibu bapa hendak membuat perancangan cuti tahun hadapan bagi meluangkan masa bersama anak-anak sama ada di rumah, mahupun membawa anak-anak melancong. Pssst, yang sebenarnya diri ini pun sibuk juga nak tengok Takwim Cuti Sekolah Bagi Tahun 2016 sebab ada perancangan yang nak dibuat supaya tak terkena "peak season"...Ha ha ha...In Shaa Allah, jika ada rezeki, menjadilah rancangan tu kannn? Semuanya bergantung kepada keadaan dan juga keizinan dari Allah SWT untuk ianya terjadi... 

Nahhh, ibu bapa sila ambil perhatian...Hik hik hik... 

Kumpulan A: Sekolah-Sekolah Di Negeri Kedah, Johor, Kelantan dan Terengganu

Sumber dari SINI
Kumpulan B: Sekolah-Sekolah Di Negeri Perlis, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Pahang, Sabah, Sarawak, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Labuan & Putrajaya

Sumber dari SINI
Ibu bapa, bolehlah simpan Takwim Cuti Sekolah Tahun 2016 ni yer? Boleh rujuk dan pantau serta merancang aktiviti untuk anak-anak sekali...Nak pergi bercuti bersama keluarga ke? Nak hantar ke kem-kem yang berkenaan ke? Nak hantar ke pusat tuisyen ke? Nak buat latihan gerak-gempur bersama di rumah ke? Yang pastinya bagus untuk perancangan pengisian cuti anak-anak dan juga perancangan cuti tahunan ibu bapa kannn???

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Takwim Cuti Sekolah Bagi Tahun 2016, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, November 9, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

10 comments:

  1. Selamat merancang percutian semasa cuti sekolah 2016

    ReplyDelete
  2. wa advance. tq share! PG pun tak de anak lagi. sooner boleh juga tengok kan :)
    merancang untuk bawa anak-anak buah jejalan :)

    ReplyDelete
  3. penting ni....supaya kita berholiday bukan time cuti sekolah...murah sikit...haha...anak belum sekolah lg boleh la kan.... :)

    ReplyDelete
  4. untonglah jadi budak sekolah, banyak cuti...hehehe

    ReplyDelete
  5. Wah..memang penting ni..maklumlah cikgu kan.. hihihi salam kenal n follow sini

    ReplyDelete
  6. Takwin ni sgt pntg bg akk sbb nak buat kalendar opis

    ReplyDelete
  7. Good info farah.walaupun anak xbersekolah lagi..Linda pn nk tahu cuti sekolah bila senang nk buat rancang apa2

    ReplyDelete
  8. Cuti untuk bebudak... Bukan cikgu.

    ReplyDelete
  9. aida da start nak plan.
    still takde idea... sebab keje mcm byk utk bulan2 yg awal 2016.
    apapun nak kena plan kan?

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY