Home » , , , , , » Nak Cantik Macam Che Ta??? Kenalah Baca Ni!!!

Nak Cantik Macam Che Ta??? Kenalah Baca Ni!!!


Perghhh... Ini kalau dapat jadi cantik cun melecun bom kebabom meletops macam Che Ta nih... Ha ha ha, mesti berangan nak masuk arena "modelling" walaupun ketinggian tak berapa nak mengizinkan... Ehemm, Muslimah "modelling" yer... Berangan itu PERCUMA, selagi tak menyusahkan orang lain tak salah sesekali nak berangan kan? Alahaiiii, tak dapat jadi macam Che Ta pun tak apa...Bersyukur dengan apa yang Allah SWT dah anugerahkan. Tapi!!! Walaubagaimanapun, tidak salah sekiranya kita sebagai wanita cuba untuk menjadi cantik dan hendak menjadi cantik dengan berusaha. Selagi tidak bertentangan dengan hukum syarak sudah... 



Nak cantik macam Che Ta??? Ini nak kongsi rahsia Che Ta ni "uolss"... Rahsia dia adalah Rysya Skincare yang tengah meletops-letops di pasaran. Che Ta memang pakai produk ni sejak berbulan-bulan dah lamanya. Produk kecantikan Rysya ni sebenarnya mengandungi semua bahan yang kita perlukan untuk kulit lebih anjal, tegang dan muda. Bukan apa, bila dah jadi mak-mak ni, bila dah berkahwin ni, tak kisahlah berapa ramai pun anak kita, betapa penat pun badan kita, betapa sibuknya hidup seharian kita, yang penting kena sentiasa konsisten dan juga rajin di dalam penjagaan kulit kita. Lagi meningkat usia, lagi nak jaga oiiii...jangan sangka "baby face" kita tu (kalaulah, kalaulah anda tergolong di dalam golongan yang "baby face" ), akan kekal keanjalannya dan ketegangannya... Anda nampak macam tak ada apa-apa macam biasa jer...Dan anda rasa diri anda tu muda remaja lagi...Uhukss...hakikatnya... "the truth is", sebenarnya struktur dalaman tu dah longgaq sana sini cheq oiii... Kalau tak percaya, pergilah ke mana-mana pusat kecantikan dan cuba "scan" struktur kulit tu...Pasti ada yang longgar sana sini... Ini hakikat nih... 

Salah satu penyelesaian yang dapat Farah kongsikan pada anda dan memang ramai wanita di luar sana tu memang kagum dengan kecantikan yang dimiliki oleh Che Ta punn... 


Rysya Skincare yer kawan-kawan...Heee, jom kita cuba tengok apa yang ditawarkan serta apakah fungsi serta kegunaan set kecantikan Rysya Skincare ni:

LY BIRD NEST BODY SCRUB
Sabun buku bukan alkali yang mengandungi sarang burung walet dan kolagen. Ia berfungsi untuk membersihkan, melembap dan mencerahkan serta menegangkan kulit badan untuk menjadikan kulit lebih muda dan sempurna. 

LY FACIAL CLEANSER
Dirumus khas untuk membuat "pembersihan secara lembut" terhadap kulit wajah. Ia membersihkan segala kekotoran dan menjadikan kulit wajah lebih segar tanpa mengganggu kelembapan semula jadi kulit. Ia tidak akan meninggalkan kesan kering atau terengsa setelah dibilas.

LY FACIAL TONER
Melindungi kulit, menjadikannya kelihatan berseri, lembut dan licin. Penggunaan Rysya LY Facial Toner secara konsisten membolehkan kulit wajah lebih tegang dan mengecilkan liang-liang pori. Mampu melembapkan kulit daripada menjadi kering. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. 

LY24K GOLD SERUM
Membantu merangsang "re"generasi kulit. Melawan tanda-tanda penuaan secara semulajadi. Serum ini mempunyai manfaat untuk memelihara kulit supaya sentiasa terhidrat, meningkatkan khasiat dan mampu mencerahkan kulit serta dapat mencegah pertumbuhan jerawat. Ia juga dapat menguatkan sel-sel kulit. Rysya 24K Gold Serum mengandungi lebih banyak bahan aktif berbanding dengan krim muka yang lain di mana Rysya mampu menyampaikan kepekatan nutrien yang lebih besar bagi menembusi bahagian dalam kulit. 

LY 24K GOLD MIRACLE CREAM
Mengandungi ramuan anti penuaan unik yang telah dipatenkan. Ia mampu melambatkan proses penuaan kulit dan meningkatkan jumlah kolagen dan serta, menghalang kerosakan serta, melawan radikal bebas serta merangsang tenaga sel-sel untuk mengurangkan kedutan kulit. Penggunaan Rysya 24K Miracle Cream dapat membantu meningkatkan ketegangan, keanjalan dan kelicinan kulit. Formula Vitamin C mampu menggalakkan aktiviti kulit supaya kulit menjadi lebih muda.

Siapa yang mahu kelihatan tua sebelum usia kan? Terutama wanita... Kadang-kadang kita rasa kita ni macam nampak muda dan rasa tak perlu lakukan apa-apa pun untuk menjaga ataupun untuk pantau... Tapi sebenarnya diri kita kelihatan tua sebelum usia kita tak perasan... Selagi boleh jaga kita jagalah kan? Sebenarnya konsepnya sama ibarat, jangan sangka kurus itu sihat, gemuk itu tidak sihat... Hu hu hu... Kita "imply" pada kecantikan wajah... Macam yang Farah nyatakan di atas...Jangan sangka kita nampak macam anak dara, tapi struktur sel kulit kita masih macam anak dara...Haaa gittewlah...Kalau tak terjaga pun tak menjadi juga... 

Sedikit testimoni pengguna yang boleh Farah kongsikan untuk tatapan pembaca Bubblynotes.Com:




Ramai dah mencuba dan ramai yang dah berpuas hati dengan hasilnya, jika anda tercari-cari produk yang bersesuaian dengan anda dan prihatin tentang kesihatan kulit anda. Apa yang boleh Farah katakan, Rangkaian Rysya Skincare adalah yang terbaik yang anda perlu dapatkan... Iya... Che Ta sendiri pun menggunakannya...Kita pun dah nampak hasil serta testimoni yang Farah tempek di atas dari para pengguna... Kenapa tidak? Jika ianya sesuatu yang baik kan? 

Jika Anda Berminat Untuk Mencuba & Mendapatkan Rangkaian Produk Rysya Skincare, Sila Hubungi:

Azlinda Alin
What's App:
012 - 646 0421

Untuk maklumat selanjutnya dan pembelian. Azlinda adalah seorang Pengedar Rysya Skincare yang "reliable" dan mesra pelanggan... Percayalah... ;-)

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Nak Cantik Macam Che Ta??? Kenalah Baca Ni!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, November 13, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

5 comments:

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY