Home » , , , , , , , , , » Makin Manis, Makin Mantap Bersama INTEEMOR Dari EPHYRA

Makin Manis, Makin Mantap Bersama INTEEMOR Dari EPHYRA


Melambak-lambak produk-produk untuk kesihatan luaran dan dalaman wanita di pasaran sekarang ni... Nak bertemu jodoh yang serasi dengan diri kita pun bukannya mudah. Ada produk yang kita ambil tidak mendatangkan apa-apa kesan pun seperti yang dideskripsikan...Kemudiannya, kita rasa sedikit kecewa dan rasa seolah-olah membazir sahaja kita berbelanja menghabiskan wang ringgit untuk membeli produk tersebut. Farah juga pernah mengalami situasi sedemikian, yang mana akhirnya diri sendiri rasa menyesal sebab dengan sewenang-wenangnya telah berhabis ratusan ringgit semata-mata terpedaya dengan deskripsi serta pengiklanan sesuatu produk tu. Ha ha ha, cepat terpengaruh dengan godaan iklan betul Farah nih! 

Seperti yang semua orang tau, orang perempuan ni memang banyak perkara dan banyak benda yang nak kena jaga supaya kekal manis, kekal mantap penampilan serta kesihatan dalaman dan juga luaran. Nak-nak lagi stok mak-mak macam kakak ni kan? Kalau tak jaga...haiii, alamatnya diri sendiri yang rugi ok? Setakat inilah kan? Setakat ini antara produk yang paling Farah rasa berbaloi dengan harga dan berbaloi dengan apa yang Farah mahu adalah Ephyra. Ephyra memberikan Farah kesan yang Farah mahukan dan juga sememangnya hidup ini lebih bahagia dan ceria bersama Ephyra. 

Terbaru??? Sepertimana yang anda dapat lihat di dalam gambar di atas adalah INTEEMOR dari EPHYRA. Inilah yang Farah nak kongsikan dengan semua ni sebab Farah dah konsisten mengambil INTEEMOR sejak dua minggu yang lepas. Jujur diakui, untuk diri Farah kesannya adalah seawal 4 kali pengambilan. Bila badan sendiri dapat rasa perubahan dan badan rasa sedap, terus Farah melakukan pesanan untuk botol yang kedua tanpa menunggu lagi. Sesuatu yang berkesan tu kan memang tak rugi kalau kita melabur untuk kesihatan serta kecantikan diri sendiri tidak kira sama ada untuk luaran ataupun dalaman. 


INTEEMOR ni sebenarnya adalah merupakan formulasi terbaik dari Ephyra iaitu didatangkan dengan adunan lengkap 16 herba semulajadi khusus untuk penjagaan dalaman wanita. Seperti yang Farah nyatakan melalui pengalaman Farah sendiri sebagai seseorang yang mengambil INTEEMOR secara konsisten, kesannya sangat cepat menyerap ke dalam tubuh kerana INTEEMOR adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan memang bom kebabomlah mampu mengembalikan kecantikan, kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda. Antara kandungan di dalam INTEEMOR adalah kacip fatimah, manjakani, pueraria mirifica, kolagen, kunyit, dong qui, akar serapat, habbatussauda, buah tin, biji aprikot, acai berry, delima, aloe vera, durian belanda, sireh dan juga madu. 

Ada salah satu makanan sunnah di dalam INTEEMOR iaitu habbatussauda yang sememangnya telah terkenal dari zaman Cleopatra dulu. Rasulullah SAW sendiri ada menyebut mengenai kelebihan habbatussauda iaitu sabdanya: "Hendaklah kamu memakan habbatussauda (jintan hitam) kerana ia mengandungi ubat untuk segala jenis penyakit melainkan al-Saam (mati)." - (Riwayat at-Tirmizi). 


Selepas melahirkan Ash, Farah ni ada satu masalah kewanitaan yang agak sukar untuk dinyahkan dari tubuh badan Farah. Itu Farah akui. Perut tu, perut... selepas melalui pembedahan bersalin memang agak "bloated" dan perkara ni sebenarnya kadang-kadang buatkan Farah rasa marah! Yer, marah, sebab banyak pakaian di dalam almari tu, Farah tak jadi nak pakai walaupun pada asalnya Farah memang nak pakai disebabkan keadaan perut yang agak "bloated" tu... Macam-macam dah cuba Farah lakukan untuk hilangkan kebuncitan tu... Uhukss...kadang-kadang segan pun ado! Ha ha ha, siapa cakap Farah tak ada kelemahan? Tipulah kalau seseorang tu tak ada kelemahan kan? Mana ada manusia yang tidak mempunyai kekurangan ataupun kelemahan... Segan sangat weiii... Tapi tak adalah jadi sampai "low self-esteem"... Farah kan jenis redah jer, cuma kalau boleh memang nak "get rid of it!"... Sakit hati wo, sendiri tengok sendiri rasa tak cantik gittew... Risau juga kalau-kalau ada yang sangka ada isi lagi perut nih...Bha ha ha... Belum lagi nak diisi setakat ni ok? Tak fikir pun nak isi, fikir isi dengan makanan adalah... 


Dalam tempoh 2 hari jer, Farah ambil INTEEMOR siang dan malam... Terkejut sebab dalam tempoh 2 hari ia sudahpun mendatangkan kesan kepada Farah. Bukan suka main sumpah-sumpah, tapi demi nak mengatakan sungguh-sungguh ni pada semua...Wallahi, dalam tempoh 2 hari iaitu selama 4 kali pengambilan, perubahan yang amat ketara kepada struktur perut telah berlaku! Wallaweiiii... Mau tak rasa seperti nak melompat-lompat kegembiraan bilamana tahap keyakinan diri meningkat sedikit bilamana perut dah tak "bloated" dan rasa sedap. Tidak seperti sebelumnya. Macam syukur sangat oiii bila dah temui jalan penyelesaian yang paling afdal nih!!! Tapi kannn, bukan setakat untuk mengempiskan perut jer ok? Banyak lagi fungsi INTEEMOR ni... Antaranya:


Haaa, nampak tu? Banyak kan fungsinya? Sesuai untuk semua wanita berkahwin / anak dara / wanita berpantang / ibu menyusu. 


Sejak nampak kesan yang sangat-sangat positif pada Farah, Farah memang tak pernah tinggal mengambil INTEEMOR dalam setiap hari Farah. Untuk Farah, sebab teruja sangat nak kesan yang cepat, Farah ambil 2 sudu di waktu pagi dan 2 sudu di waktu malam. 


Owh, yang pastinya jika anda bercadang ingin mencuba INTEEMOR juga, jangan lupa, sila pastikan anda menggunakan sudu plastik yer? Jangan gunakan sudu besi sebab INTEEMOR mengandungi madu. Madu ni kalau dimakan dengan sudu besi boleh terjejas khasiatnya. Tak percaya cubalah Google dan cari sebab kenapa dan mengapa. 


Bukan setakat Farah jer akui INTEEMOR ni memang berkesan, tetapi suami juga mengakui perubahan pada diri Farah. Selain bahagian perut tu kannn??? Kini dengan INTEEMOR, berat badan Farah telahpun berkurangan kilogramnya, sistem pencernaan semakin lawas, badan semakin bertenaga - rasa "energetic" jer walaupun tak rehat-rehat ataupun kerja melambak-lambak, itu nak kejar, ini nak kejar... Secara rumusan, kebanyakan dari khasiat dan kelebihan INTEEMOR yang disenaraikan memang nampak perubahannya. Bukan perasan diri tu cantik sangat yer...Haippp... Tapi memang makin manis, makin mantaplah bersama INTEEMOR ni... Terima kasih EPHYRA kerana memperkenalkan produk yang sememangnya mantap seperti INTEEMOR ni...Sekurang-kurangnya kini dah ada jalan penyelesaian bagi permasalahan berkaitan kesihatan wanita Farah nih...Bukan sekadar Farah, tetapi testimoni dari wanita-wanita lain juga anda boleh baca di bawah ini:


Untuk Makin Manis, Makin Mantap Dan Suami Makin Sayang Dengan INTEEMOR, sila dapatkan maklumat lanjut dari:




Hotline Ephyra : 
019-3999238 | 03-41417889

Harga : 
RM49 (tidak termasuk pos)

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Makin Manis, Makin Mantap Bersama INTEEMOR Dari EPHYRA, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, November 12, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

7 comments:

  1. yesss memang diakui inteemor terbaik.. mmg rasa perubahan terhadap kesihatan luaran dan dalaman..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah banyak khasiat Inteemor ni kan Farah ;)

    ReplyDelete
  3. good luck farah.. nak cantik kan, mesti amalkan secara konsisten.

    ReplyDelete
  4. semoga bertambah cergas n cantik luar dan dalam..hubby pun syg..opss

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu -
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY