Home » , , , , , , , » Bila Tiba Manja Terlebih-Lebih Dia...

Bila Tiba Manja Terlebih-Lebih Dia...


Manja tu memang manja, itu tidak dapat dinafikan lagi. Dengan semua orang dia manja. Selagi yang dia boleh manjalah. Itulah Iman Ash. Cumanya kalau tiba angin dia nak manja terlebih-lebih tu boleh pengsan dibuatnya. Ha ha ha...Memang pengsannn... 

Macam petang semalam, selepas suapkan dia makan malam, kebiasaannya dia akan minum dari cawan khas dia. Tapiii... Semalam dia tak mau. Dia minta Farah masukkan air dalam botol susu dan pegangkan botol susu tu untuk dia. Mintalah dia pegang macam mana pun, tetap dia tak mau... "Meee ... Olll"... Maksudnya, "Mommy hold"... Amboi kemain banyak perintah dia kannn??? 

Itu tak masuk lagi bila nak tidur malam tu... Kadang-kadang bila tiba manja terlebih-lebih dia, dia rasa diri dia tu macam masih bayi baru lahir atau di usia 6 bulan... Tak nak ditepuk tapi... "Meee kong..." bermaksud Mommy dukung... Bukan dukung ajer yer. Lengkap dengan pakej berendoi, yang mana Mommy terpaksa berjoget keliling rumah malam-malam... Muahahahaha...

Kalau kecil lagi tak apa juga yer tak? Ini dah nak masuk 2 tahun dah anak oiii... Tapi tak mengapalah, nikmatilah saat-saat ini selagi ianya berada di depan mata agar ianya dapat dinikmati dengan sebaiknya sepenuhnya... Tak naklah rugi saat-saat berharga ni kan? Kerana bila Ash dah bujang nanti, inilah antara saat yang Mommy akan rindukan... ;-) 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Bila Tiba Manja Terlebih-Lebih Dia..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, November 16, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

3 comments:

  1. dengan ibunya la dia nk bermanja hihiih comel jer ash

    ReplyDelete
  2. kebetulan aida sedang homesick dgn anak2 ni, farah.
    ijat da 3 thn, masih lagi manja ya Allah.
    and... kekadang aida yg manja kan...
    bak kata farah la, selagi boleh kan :)

    ReplyDelete
  3. hehehehe..sesekali la mummy..seronok juga tu..cubit pipi gebu sikit..ahak.. :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY