Home » , , , , » Wanita Terbahagia...

Wanita Terbahagia...


Jujur ku mengakui
Pantas ku beri
Seribu pujian buat kamu

Jauh di dalam hati
Selalu ku rasa
Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu
Jadikan aku
Wanita terbahagia di dunia

Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
lebih berharga dari harta di dunia

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Kamu ku yakin tahu
Ku yakin sama
Tujuanmu dengan tujuanku

Jauh di dalam hati
Selalu ku rasa
Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu
Jadikan aku
Wanita terbahagia di dunia

Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
Lebih berharga dari harta di dunia

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
Lebih berharga dari harta di dunia

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Entri pembuka di hari Isnin... Uhuksss tersedak jap, sebab hari ni cutiiiii... Ada urusan sikit, makanya sibuklah sikit hari ni. Ahaksss, sebenarnya hari-hari pun sibuk. Tu sebab baru terhegeh-hegeh nak "publish" entri pembuka. :-P. 

Sekarang ni tengah kemaruk lagu ni. Asyik ulang dan ulang dan ulang. Ha ha ha... Melodi dia memang menenangkan serta menceriakan hari. Dengar lagu ni bayang macam-macam dan berangan macam-macam... Lepas tu senyum2 sendiri... Muahahaha.... Alaaaa, sekali sekala... "Once in the blue moon uolsss"... Kakak memang stok "loving-loving, caring-caring" gittew... ;-)... Sifat semulajadi... 

Pastinya lagu ni memang ada "sentimental value" pada Bunga Citra Lestari dan video klipnya diarahkan oleh suaminya sendiri Ashraff Sinclair. 

*Tu jer nak kongsi buat masa sekarang... Ha ha ha... Motif??? Nak beritahu lagu kakak suka dengar sekarang... Cerita? Cerita In Shaa Allah, jika ada ruang waktu dan kesempatan... :-) 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Wanita Terbahagia..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, October 12, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

9 comments:

  1. Iramanya pun soft..banyak tradisional instruments gitu..

    ReplyDelete
  2. dulu miza pun sama..duk ulang banyak kali lagu nii x-)

    ReplyDelete
  3. X pernah dengar lagi lagu ni

    ReplyDelete
  4. Mesti en hubby Farah senyum lebar setiap lagi dengar Fara miming lagu ini.
    Tak salah bila dia rasa dihargai kerana wife dia bahagia dia pun bahagia sama.

    ReplyDelete
  5. wahh jiwang sangat nih..
    ok what.. lagu ni mmg sesuai dgn org2 yg dah berumahtangga..
    aku juga wanita terbahagia. pfffttt :>)

    ReplyDelete
  6. Ish... Rasanya lama dah tak melayan dengar lagu..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY