Home » , , , » Teknik Buat Sendiri Gincu Jenis "Matte"...

Teknik Buat Sendiri Gincu Jenis "Matte"...

Sumber dari Google
Dunia solekan ni sememangnya penuh dengan tips dan trik. Ia adalah satu dunia yang penuh dengan kreativiti dan warna yang mana ia sebenarnya membantu wanita untuk kelihatan lebih berseri serta menawan. Tapi nak kena cara solekanlah kan? Kalau tidak kena alamatnya memang nampak ketara apa yang tidak kenanya tu... Bukan mata lain yang memandang... Mata sendiri pun boleh mentafsir jika solekan pada wajah sendiri tidak kena... 

Sumber dari Google
Gincu jenis "matte" ni sebenarnya tahan agak lama sedikit dari jenis "glossy". Tapi bergantung kepada selera individulah sama ada anda suka jenis "matte" ataupun "glossy". Farah pula fleksibel bergantung kepada "mood". Kalau rasa nak "glossy", "glossy"lah ia, kalau rasa nak "matte", "matte"lah jadinya. 

Namun... Anda tahu tak? Yang sebenarnya ada trik ataupun teknik bagaimana ingin menjadikan gincu anda yang "glossy" kepada "matte"... ;-)... Orang kata kalau tak ada gincu jenis "matte" dan teringin nak pakai gincu jenis "matte"... Gincu "glossy" anda mampu ditransformasikan sebenarnya... Bagaimana caranya? Sila tonton video di bawah... 



Bagaimana? Mudah tak? Bolehlah cuba lepas ni kan??? ;-)

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Teknik Buat Sendiri Gincu Jenis "Matte"... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, October 14, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

10 comments:

  1. Hihi... Auni selalu letak bedak baby sikit kat bibir...

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa awesome.

    ReplyDelete
  3. owhh letak bedak je. huhu. ok nak buat skrng

    ReplyDelete
  4. sy lebih suka matte..bila pakai jenis glossy bibir rasa tak selesa...;p

    ReplyDelete
  5. Tak reti nak pakai gincu merah merelap camtu.. Hehe

    ReplyDelete
  6. salam singgah, tip untuk pergi kenduri kawen. :) studioous.blogspot.com

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY