Home » , , , , , » Sarah Hughes Globe KL Clearance Sale!!!

Sarah Hughes Globe KL Clearance Sale!!!


Bulan November 2015 bakal menjelma... Walaupun baru jer lagi Syawal berlalu tetapi akan menjadi sekejapan jer Ramadhan bakal tiba lagi... In Shaa Allah... Zaman kos sara hidup serba naik ni memang nak kena betul-betul rancang segala, nak nak lagi tak tau apa lagi yang naik di dalam pembentangan Bajet 2016 hari ni nanti kann? Sama-samalah kita tunggu yer? 

Bagi yang dah memasang angan-angan nak mengganti langsir baru sempena Syawal tahun hadapan (kalau bukan untuk Syawal nak pasang terus pun tak apa... Ngeee...)... Bolehlah cuba-cuba cuci mata oiii.... Nanti bulan November dan Disember 2015 dah sibuk dengan persiapan persekolahan anak-anak pula kan? Apa tu orang kata? Bolehlah mula berdikit-dikit menyiapkan apa yang perlu. Kalau tak berhajat nak mengganti langsir lagi dan sekadar nak cuci-cuci mata pun boleh... Manalah tau kot-kot terlekat pula minat dan tertempah pula langsir baru nanti. 

Farah sendiri tak jejak kaki lagi nih... Tapi dengarnya tawaran ekstravaganza nih... Itupun Kak Moon yang maklumkan pada Farah. He he he... Bakal agen langsir Farah yang tetap. Nak cari langsir, cari Kak Moon. Kak Moon memang pakar. He he he... Harga boleh jatuh serendah RM25.00 semeter tak silap. Nak maklumat yang lebih lanjut dan kepastian sila klik pada nama Kak Moon tu yer? Farah dah pautkan ke entri Kak Moon berkenaan jualan ni. 

Sementara tu, jom lah cuci mata sedikit... 







Agak-agak boleh jadi rambang mata ke??? He he he... Tu baru sebahagian dan Farah pasti ada lebih banyak pilihan yang lebih menarik jika kita sendiri yang turun padang kannn??? Hujung minggu ni kalau tak ada apa-apa hal lain dan tak tau nak buat apa, bolehlah melawat ke sini yer? Farah ni pun merancang nak menukar langsir di rumah sebab tu dah sibuk-sibuk mencari pilihan yang ada dan merengek dengan Kak Moon. Muahahaha... Perginya tak tau bila. Yang nak masuk rumah baru tu, bolehlah cuci-cuci mata sama. Mana tahu kot-kot ada yang terberkenan di hati tu kannn??? 

*Kain langsir corak kartun-kartun tu macam menarik pula untuk bilik Ash yang secara perlahan-lahan sedang diubahsuai oleh Mommy. Ahaksss... Ubahsuai sangat lahhh... Apa pun tak buat lagi... Uhuksss tapi kannnn...Walaupun berbilik nanti nampak gayanya ada juga Mommy pun sama tidur dalam bilik tu kan??? 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Sarah Hughes Globe KL Clearance Sale!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, October 23, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

4 comments:

  1. Wah, comel-comel design kain langsir. Rugi sapa tak pergi ni.

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. x sabarnya nak ada rumah sendiriiiii

    ReplyDelete
  3. Dah 3 tahun tak tukar langsir Farah....gunalah apa yg ada. Bila dah tak de duit sendiri ni, malas nak beriya sangat, maklumlah kena bentangkan bajet dulu jugak hihi

    ReplyDelete
  4. Tq Farah ...nanti kalau nak cari langsir cari kak moon k .
    kak moon akan maklumkan kat owner yg ada blogger femes nak dtg beli langsir ...auwwwwwwwww

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY