Macam Mana Mommy Tak Tembun???


Sebab itulah anak ni penawar segala duka dan masalah! Dunia seorang ibu ni bahagia pabila ada anak di sisi, lupa segala bila melihat wajah dan telatah anak. Sebesar mana pun masalah, anak tetap mampu melenyapkan kekusutan. Lagi-lagi bila hidup itu disayangi anak. Betul tak? Itulah yang semua ibu alami. Kalau ada yang tidak mengalami perasaan ini sebagai seorang ibu , itu Farah tak dapat rungkaikanlah. Mungkin ada sebab lain di sebaliknya. 

Bila bahagia, bila gembira, sesetengah orang contohnya Farah ha ha ha, badan memang mudah menembun. Macam dipam-pam. Bukanlah merendahkan diri sendiri mahupun mengaibkan diri sendiri. Ini sekadar cerita! #ehhh "I is" sedar ok bahawasanya figura "I is" memang tembun. Muahahaha... Tak perlu "I is" nak mengaku diri ini "cutting model" jika hakikatnya tidak. Bha ha ha... 

Habis tu??? Kalau dah setiap malam ada yang jadi tukang suap makanan di kala orang lain lena diulit mimpi, tak tembun jadinya? Seronok sungguh dia menyuapkan makanan ke mulut Farah yer? Sampaikan belum sempat habis kunyah makanan yang disumbat dalam mulut dihala lagi makanan ke mulut kita. Hu hu hu... Tolonggggg!!! Ini satu penderaan... Ekekekeke... Propa jer lebih tuuu... Tapi iya... Farah ada yang membelai Farah malam-malam dan alahaiii rajin betul dia menyuapkan makanan ke mulut Farah... 

Tak percaya??? Sila lihat bukti ini... 
Haaaa...kan dah kata... Betul ke tak betul??? Terharu tau Mommy bila Ash rajin suap Mommy tengah-tengah malam walaupun sebenarnya Mommy dah tak larat nak mengunyah dan menghadamkan apa-apa makanan dah. Yang taunya nampak bantal jer dah... Muahahaha... Yang benarnya dia yang nak makan malam-malam buta.. Suruh juga Mommy teman dia makan... Owh Ash! Hancur diet Mommy tau... Ahaks... 

Beginilah gayanya dua beranak tengah-tengah malam sebelum tidur... Sempat lagi makan masing-masing sebelum tidur. Sambil-sambil menonton televisyen. Kruk krak kruk krak berdua. Terima kasihlah Ash sebab Ash nak makan Mommy pun kena makan... Hu hu hu... Salah satu faktor yang membuatkan Mommy semakin tembun yer? Bha ha ha... 

*Salah satu faktor dan bukannya salahkan Ash Mommy tembun... La la la ... Cerita jer...

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Macam Mana Mommy Tak Tembun??? , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, October 15, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

9 comments:

  1. Yang penting sihat...ash dan mummy sihat.alhamdulillah. .

    ReplyDelete
  2. haha takpela mommy, di mata Ash mommy tetap anggun dan jelita. Lagipun ngunyah sensorang tengah malam tak syok kalau takda teman ... kan Ash? hehe

    ReplyDelete
  3. Hihi......bukan nak makan sorang2 kan...nak juga peneman....tak pe asal bahagia....

    ReplyDelete
  4. hahaha...sm la kita farah.Aqil bl jam 10 11 malam x tdo lg dh pndai mnta mkn.
    'nak acik...nak acik...'
    mama dia pon gagah2 la pi dapur masak sikit apa2 yg boleh mkn pstu tumpang la mkn skali...hahahaha

    ReplyDelete
  5. ni alasan ke ape kak? hehehe sian ash tau..

    ReplyDelete
  6. Awat cheq tak tembun pun.. Si adik pun suka juga suap cheq gak.. Hehehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY