Tragedi Kren Tumbang Di Masjidil Haram...

Farah Waheda Wahid
9
Sebenarnya malam tadi lagi, Farah dah terbaca berita mengenai bencana yang berlaku di Masjidil Haram ni. Allahu, perkara yang pertama yang terlintas di fikiran adakah ia mengakibatkan kematian serta kecederaan? Adakah jemaah haji Malaysia juga terlibat? Moga-moga semua yang sedang menunaikan ibadat haji di sana berada di dalam keadaan selamat dan sentiasa dilindungi Allah SWT. 

Memang penuh juga "timeline" di Facebook kann??? Anda tentu perasan juga. 

Sumber dari SINI
Sumber dari SINI

Sumber dari SINI
Menurut sumber yang dipautkan pada gambar-gambar yang Farah sertakan sekurang-kurangnya 107 orang jemaah maut akibat dari insiden ini yang berlaku akibat kejadian hujan lebat dan juga ribut pasir. Untuk maklumat selanjutnya bolehlah mrngikuti perkembangan berita ini melalui sumber di SINI.

Post a Comment

9Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. innalillah. kejadian ni mmg viral kat fb.. smoga kluarga mangsa tabah..

    ReplyDelete
  2. Kak Farah, Ieka pun terfikir benda yang sama tapi takleh imagine if kita sendiri berada di sana atau parents kita turut terlibat sama. ;-(

    ReplyDelete
  3. tengok darah jadi sebak hati..moga jemaah lain tidak lemah semangat dan sabar menempuh dugaan ini..

    ReplyDelete
  4. Mudah mudahan urusan mereka dioermudahkan. Amen

    ReplyDelete
  5. http://madey09.blogspot.my/2015/09/aksi-hebat-putih-melati-pagi-ini.html
    kenalkan blog Etuza, sedih di Mekah apapun Allah uji Dunia agar bersabar..semoga jemaah haji Malaysia semuanya selamat.Amin

    ReplyDelete
  6. salam singgah petang farah....Tabahkan lah hati para keluarga mangsa...semua ini adalah ujian dariNya...

    ReplyDelete
  7. Di Malaysia Allah uji dgn jerebu pula. Tanda peringatan Allah ini.. Moga semuanya ambil pengajaran..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !