Dah Pandai Ajuk Mommy!!!


Kanak-kanak memang cepat jer menghadam dan mengikut apa yang diperhatikan oleh mereka. Nak nak lagi kalau kerap sangat dah melihat apa yang dilakukan oleh orang yang di sekeliling mereka setiap hari. Termasuklah Ash ni ha... Hu hu hu... Dahlah memang dia suka menyakat, mengusik, bergurau dan mengajuk orang. Dush dush dush. 

Sekarang ni dah pandai meniru dan mengajuk gaya Mommy dia dan selepas itu dia gelak. Amboiii kemain dia kannn??? Yerlah yerlah nak menghiburkan Mommy katanya. Mommy terima seadanya dan juga tentulah Mommy tak kering gusi tergelak. Bukan Mommy saja, bahkan Atuk dan Nek Ma pun sama. 
Anda rasa??? Hadam jerlah wahai Mommy oiiii... Ha ha ha... Itu baru satu... Banyak lagi aksi dia sebenarnya... Ha ha ha... Tak apalah Ash... Ashlah penceria suasana dan hidup Mommy yer tak? Siapa lagi yang nak menyumbang gelak ketawa dan keceriaan serta senyuman di wajah Mommy kalau bukan Ash yer tak? Yer yer... "That's the way I always ask you to pick up your toys... "... Hu hu hu... 

Memang pecah perut bergelak ketawa dengan gelagat anak kan? 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Dah Pandai Ajuk Mommy!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, September 21, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

12 comments:

  1. hahahhaa..comel 2 ekor panda ash..amboi...hehehehe..cerdik ye..cerdik..lepas ni mesti ajuk tok ma dia pulak..

    ReplyDelete
  2. teman penghibur hati mommy ni kan :)

    ReplyDelete
  3. hihihi..budak2 mcm tu la...mmg laju je dia copy paste kite..

    ReplyDelete
  4. hahahahahahaha makin besar makin banyak peel.

    ReplyDelete
  5. Itulah anak-anak yang kosong ilmu cepat sahaja belajar dan mempelajari sesuatu sehingga kadang kala amat melucukan.

    ReplyDelete
  6. amboi, muat ke selipar tu ash??? hihik

    ReplyDelete
  7. Amboi ash....biasa dia ni...no..no...no...jangan selalu ajuk ckp mami..nanti terbiasa...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY