Tiket PERCUMA Untuk Anda...Jom Bawa Anak-Anak Ke Zoo Negara???

Farah Waheda Wahid
21
Iyaaaa... Ini bukan gimik dan ini bukannya omongan kosong di dalam strategi untuk menarik pasaran yer "uolss"...Ada satu hebahan mengenai tiket PERCUMA untuk anda yang mungkin tak tahu nak ke mana hujung minggu ni? Ataupun buntu nak menghiburkan hati anak-anak masing-masing? Bolehlah  bawa anak-anak ke Zoo Negara Malaysia beriadah dan bergembira mengenali serta bermesra dengan haiwan-haiwan yang terdapat di Zoo Negara Malaysia.

Nak tahu tentang tiket PERCUMA yang Farah maksudkan itu? Cuba lihat gambar di bawah ini...


Sebenarnya kannn... MASUK PERCUMA ke Zoo Negara ini adalah bersempena dengan sambutan hari lahir kedua-dua ekor panda gergasi yang bernama Xing Xing & Liang Liang. MASUK PERCUMA bagi kanak-kanak yang berumur 12 tahun dan ke bawah sahaja. Bagi yang dewasa pula, sekiranya tarikh lahir anda jatuh pada 23 Ogos, anda juga layak untuk masuk ke Zoo Negara Malaysia secara PERCUMA. Haaa, gitchewsss...kelassss sambut hari lahir di Zoo Negara Malaysia...Jarang-jarang wei ada orang sambut hari lahir di Zoo Negara Malaysia... Memang sangat "rare"...Sesekali cipta kelainan apa salahnya kannn??? 

Tawaran ni adalah pada 23 Ogos 2015 (Ahad) dan 3 September 2015 (Khamis).... Bolehlah melawat-lawat ke Zoo Negara Malaysia sambil-sambil tu tengok bayi panda yang baru lahir di sana tuh!!! Mesti comel!!! Ini kalau Ash nampak Panda nih...mesti bunyinya... "Ndaaa...ndaaaa..."...Ihikss...Dia memang suka panda sedari kecil...Kalau tidak takkanlah ada patung panda kat rumah tu yang hari-hari dia peluk. 

Owhhh...SILA MAKLUM INI TIDAK TERMASUK TIKET UNTUK BERAMAH MESRA DENGAN PANDA TAU... INI CUMA TIKET MASUK KE ZOO NEGARA MALAYSIA SAHAJA. Bagi ibu bapa yang tidak lahir pada 23 Ogos, tiket masuk perlulah dibayar yer. Untuk promosi ini... 

Untuk kanak-kanak berumur 12 tahun dan ke bawah, jika ibu bapa nak beli tiket secara atas talian... beli jer tiket dewasa secara atas talian. Tiket PERCUMA untuk kanak-kanak sila "redeem" di kaunter tiket Zoo Negara Malaysia. Setiap seorang kanak-kanak MESTI ditemani 1 tiket dewasa. Faham tak??? 

Tapiiii...kalau anak anda berusia 3 TAHUN ke bawah... tiket PERCUMA adalah pada bila-bila masa jer... 

Menarik tak??? Menarik kannn??? Kalau berminat bolehlah melakukan pembelian tiket secara atas talian sekarang di:



Sila Klik Untuk Tumbesaran

Dah tu apa tunggu lagi??? Jom lerrr... Farah dan rakan-rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari juga akan berada di Zoo Negara Malaysia hari Ahad ni...Jom??? ;-) ... Apa yang kami buat di sana??? Yang tu kena nantikan entri yang seterusnya nanti yer di minggu hadapan... 

Post a Comment

21Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Terbaiklah farah, tak sabar nak pi ahad ni, yeyyyy

    ReplyDelete
  2. 23 hb sama dengan tarikh annyervsary fiza..hehehe..dapat percuma tiket untungnya lah :)

    ReplyDelete
  3. syioknyaa kalau boleh ikut serta..:)

    ReplyDelete
  4. Entry seterusnya tak sabar pulak kita nak tunggu..hehe..

    ReplyDelete
  5. tak sabar nak g.. jumpa disana farah... =D

    ReplyDelete
  6. menarik ni..kalau dekat dah lama pergi..hehe

    Maisarah singgah dari Blog MaisarahSidi.com :)

    ReplyDelete
  7. lama x p zoo..memang bestla dpt jmpa anak panda baru

    ReplyDelete
  8. wah, asiiiikkk :d

    ReplyDelete
  9. Hai.. cakk.. Jemput Join dan memeriahkan Giveaway Birthday Mum & Sister Tengkubutang yang sedang berlansung sekarang yea.. ada lagi "3 HARI" je untuk submit entri.. Pemilihan Pemenang adalah secara Random.. Hadiah berni;ai Lebih RM500 untuk dimenangi.. jom join.. mana tau ini rezeki Anda?? meh meh join.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/2015/08/giveaway-birthday-mum-tengkubutang.html

    ReplyDelete
  10. hye...singgah sini nak ucap terima kasih sebab rajin baca entry and tinggalkan komen di blog Syira Lokman :) semoga murah rezeki ye :)

    ReplyDelete
  11. Ala, birthday Zumal tak sama dengan panda tu...

    ReplyDelete
  12. Huhu...saya jauh di Sarawak. Satu hari nanti saya akan bawa anak2 saya pergi sana.

    ReplyDelete
  13. nampak nama awak dalam paper bg komentar...hehehee

    ReplyDelete
  14. Really an awesome post
    Thanks for share it with us

    Keep it up

    Droid4apk

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !