Home » , , , , , , » Bermulanya Satu Kehidupan Baru...

Bermulanya Satu Kehidupan Baru...

Sumber dari Google

Dengan langkah Bismillahirahmanirahim, seusai Solat Subuh tadi, Farah telahpun memulakan perjalanan ke pejabat baru yang mengambil masa selama 35 minit perjalanan dari rumah. Ash sedap tidur lagi kat rumah tu. Ihikss... Ash bangun pagi hari ni, Mommy tak ada untuk mandikan, masakkan sarapan dan bermain dengan dia. Agak-agak macam manalah gayanya dia nanti. 

Tapi tak apa, Nek Ma kan ada untuk jaga Ash sementara Mommy mencari rezeki. Suasana baru, pejabat baru dan rakan sepejabat baru. Moga-moga segalanya dipermudahkan. "There's no more sight of cows and milk, no more sight of Abang Jess"... 

Sumber dari Google

Doa ketika memulakan kerja dan doa ketika akhir kerja. Untuk amalan kita semua bersama bukannya Farah sahaja. Semoga rezeki yang kita cari dan kita dapat diberkati oleh Allah SWT. 

Tak banyak sangat nak bebel pagi ni, cuma entri ringkas tetapi In Shaa Allah akan menyusul yang lain seperti biasa cuma "timing"nya belum dapat dipastikan lagi. Hari pertama tentunya banyak perkara kan??? ;-)... Sebelum tu, belanja sekeping #selfie tak sengaja kerana nak betulkan "shawl" tadi... 


Bagi yang belajar, selamat belajar dan bagi yang bekerja...Selamat bekerja semua! 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Bermulanya Satu Kehidupan Baru..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, August 12, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

12 comments:

  1. All the best di tempat baru ya Farah.

    ReplyDelete
  2. Wah...opis baru....x tau pun...oooo x nak share ngan akak eh...apapun tahniah..good luck di tempat baru

    ReplyDelete
  3. selamat pagi farah
    semoga dipermudahkan tuk hari2 yang mendatang

    ReplyDelete
  4. gud luck kak..
    moga dapat sesuaikan diri..

    ReplyDelete
  5. Good luck farah..semoga lebih bersemangat dan serasi dgn tmpt baru...huhu

    ReplyDelete
  6. good luck farah ! keje keje hehe..

    ReplyDelete
  7. tahniah dear... smoga smuanya dipermudahkan..

    ReplyDelete
  8. Selamat berkhidmat di office baru & dimurahkan rezeki buat kak Farah :)

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah.. moga sukses di tempat baru.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY