Malam Raya Ash...

Kalau dah masih di awal bulan Syawal ni, ceritanya berkisar pada raya jerlahhh yer tak? Bukan kata orang, tapi diri sendiri pun serupa jer sebenarnya. Cerita raya dan cerita raya dan cerita raya. Cerita lain pun ada, tapi nak pukul habis cerita raya dulu sebelum terlupa. 

Raya 2015 ni bukan fokus pada Farah pun. Fokusnya pada Ash. Sedari tahun lepas lagi. Iyalah, bila dah ada anak ni, raya tu memang untuk anak yang banyaknya. Yang untuk diri sendiri, tak payahlah nak lelebih sangat yer tak? Muahahaha... 

Dari kecil, sampai ke zaman anak dara dan sampai ke zaman jadi mak orang dah banyak kali dah merasa raya. Alhamdulillah. Kini tibalah masa anak pula yang beriya raya yer tak? Mommy dia tumpang sikit-sikit dah lahhh.... 

Ni ha ni, nak tempek gambar-gambar anak teruna ni di malam raya... Apa kerjanya, apa aktivitinya dan apa yang disibukkannya... 


Ndaa tu cara dia panggil patung Panda kesayangan dia... He he he...Biasalah budak-budak yang baru nak belajar bercakap punya bahasa kannn??? 






Tak duduk diam walau sesaat. Ada-ada sahaja aktivitinya. Tetapi itulah yang meriuhkan suasana lagi, itulah yang menghiburkan. He he he. Pendek kata, malam raya tidak sunyi lagi!!! Alhamdulillah... Lain rasanya bila beraya ada anak kecil dan kemeriahannya memang "super duper extra". Terlupa segalanya ok? Tak sempat nak sayu dan sebak... Heee... Ok ok sempatlah... Sekejap... Ekekekee.... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Malam Raya Ash..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Tuesday, July 21, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

3 comments:

  1. hahaha..ash-ash..pergi beraya sana kutip duit raya

    ReplyDelete
  2. Malam raya akak biasa2 jer..semua budak2 kat rumah tu bising...malam rasa ramai yg terjah rumah

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY