MENSIVE Hair Tonic | Penyelesaian Masalah Pertumbuhan Rambut & Kelemumur...

Farah Waheda Wahid
12

Kata orang...rambut itu adalah mahkota! Memang betul punnn... tak kiralah sama ada lelaki mahupun wanita, kurangnya rambut di kepala boleh mengakibatkan usianya muda kelihatan berusia, yang berusia pula akan kelihatan lebih berusia dari umur sebenar. Akhirnya, masalah ini akan membawa kepada kurangnya keyakinan diri dan bertambahnya rasa rendah diri. Rambut kannn salah satu dari perkara yang penting di dalam penampilan seseorang individu? Kalaulah, kalaulah anda mempunyai masalah pertumbuhan rambut, kelemumur dan juga keguguran rambut yang sangat sangat banyak... Agak-agak risau tak??? Haruslah risau kannn??? Sedangkan Farah selepas melahirkan Ash ni pun bila rambut dah banyak sangat gugur... walaupun belum berada di tahap yang kronik punnn sama risau yang teramat-amat sangat... Boleh rasalah, boleh rasa yang rambut itu sudah tidak setebal dahulu dan bila ikat rambut tak perlu pakai 3-4 getah rambut... Pakai 2 pun dah cukup dah...Kalau dulu, bila nak ikat rambut... umang aiii...tak cukup 2 kena sekurang-kurangnya 3 getah rambut baru betul-betul stabil dan getah tak putus...Tapi sekaranggg... huwaaaaa... 2 getah rambut pun dah cukup... Hurmmm... 

Ada macam-macam produk untuk membantu pertumbuhan rambut di pasaran sekarang ini, tetapi pada kali ini, Farah nak mengwar-warkan pada anda semua tentang satu produk rambut yang sangat berkesan di dalam menyelesaikan masalah yang berkaitan dengan rambut ini...


MENSIVE Hair Tonic adalah tonik rambut pertama yang berasaskan air. 25 kali lebih serap ke akar rambut berbanding serum ataupun minyak. Kenapa menggunakan asas air??? Kerana penggunaan minyak dan serum pada kulit kepala boleh membantu pertumbuhan rambut dan menyebabkan masalah kelemumur!!! Ini disokong oleh satu artikel yang pernah dikeluarkan di internet... Salah satunya anda boleh merujuk kepada artikel di SINI... Apa apa sahaja yang menggunakan asas minyak jika tidak bersesuaian dengan jenis rambut anda, akan menambahkan lagi masalah kepada rambut!!! Yang terbaik, kalau seboleh-bolehnya gunakanlah yang berasaskan air... Apa orang kata... "risk free"... Ditambah pula dengan cuaca Malaysia yang panas melahar ni kannn??? Penggunaan asas air memang sangat selesa untuk si pemakai. Nyamannn jerrr rasa...Ihikss... 


MENSIVE Hair Tonic diperbuat dengan menggunakan teknologi ekstrak terkini dan kaya dengan ekstrak herba bermutu tinggi seperti Ginseng, Apple Stemcell, Limau Purut, Avocado, Kelapa Dara, Jojoba dan Buah Pala. 

Ginseng 
Ianya memang sudah lama terbukti dari zaman kuno Cina bahawasanya ia mampu menguatkan akar rambut, merangsang pertumbuhan rambut dan juga mengelakkan pertumbuhan uban.

Apple Stemcell
Apple Stemcell pula adalah di antara penemuan terbaru para "scientist" yang mana ianya mempunyai manfaat serta kebaikan di dalam mengekalkan kesuburan rambut. 


Bercerita sedikit mengenai fungsi MENSIVE Hair Tonic ini... Fungsinya adalah... 

1) mengurangkan rambut gugur
2) menguatkan akar rambut
3) membantu pertumbuhan rambut baru
4) mengurangkan minyak pada kulit kepala
5) mengurangkan kelemumur
6) mengurangkan pertumbuhan uban

Cara pemakaian pula adalah sangat mudah... selepas mandi, keringkan rambut anda dan "spray" kan sahaja ke kulit kepala. Urut sedikit dan biarkan ianya menyerap sehingga ke akar rambut. Baunya wangi, rasa mentol dan berangin akan menyebabkan kulit kepala anda terasa segar. Hasil yang positif boleh dilihat dalam tempoh masa yang pantas iaitu sepantas 14 hari dari kali pertama pemakaian atau penggunaan. Antara testimoni produk MENSIVE Hair Tonic yang ingin Farah kongsikan bersama-sama anda adalah seperti yang berikut:







MENSIVE Hair Tonic tidak mempunyai sebarang set lain... Ianya tidak perlu syampu pelebat, tidak perlu serum pelebat, cukup sekadara hanya "spray" MENSIVE Hair Tonic sebanyak 2-3 kali sehari. 


Sebotol MENSIVE Hair Tonic 60 ml boleh tahan untuk tempoh masa 1 ke 2 bulan. Ianya adalah milik bumiputera dan bertaraf GMP serta berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor... KKM.NOT150100714K. Bagi yang tertanya-tanya tu...produk ini bukanlah semata-mata untuk lelaki sahaja yer...ianya "unisex" dan sesuai juga untuk wanita sama ada "free hair" ataupun bertudung.


Untuk Maklumat Lanjut:





What's App"
011 | 13229050


Yang mana-mana ada masalah pertumbuhan rambut tu, kelemumur tu, rambut kurang lebat tu dan nak melebatkan rambut anda kembali semula...Dah cuba pelbagai produk sebelum ini tetapi tak berkesan...Apa tunggu lama-lama lagi??? Jangan tunggu lama-lama... Dapatkan produk MENSIVE Hair Tonic anda hari ini!!!


Klik "LIKE" di "banner" di atas untuk dapatkan HARGA PROMOSI  anda yer.... Selamat melebatkan rambut semua!!! 

Psst psst dah nak raya ni, sebelum raya ni rasanya eloklah bawak-bawak cari penyelesaian kepada masalah rambut yer???

Apakah Cara Yang Paling Selamat Dan Paling Cepat Untuk Mendapatkan Rambut Yang Lebih Lebat? Jawapannya Adalah TOPPIK!


Anda tidak perlu bimbang di depan cermin lagi! Anda boleh mendapatkan rambut lebat dalam hanya lebih kurang 30 saat!

TOPPIK


TOPPIK Hair Building Fibers

Dengan serat keratin semula jadi, iaitu protein yang sememangnya protein rambut manusia semula jadi, TOPPIK Hair Building Fibers boleh mencipta penampilan yang hebat dengan menebalkan rambut anda! Serat melekat pada rambut dengan segera apabila digunakan, menjadikan rambut anda kelihatan lebih lebat dengan serta-merta. TOPPIK Hair Building Fibers ini boleh menyembunyikan tanda-tanda keguguran rambut, sama ada kawasan nipis, tompok-tompok penipisan ataupun garis rambut yang surut. Sehubungan dengan itu, TOPPIK Hair Building Fibers menambah kelebatan rambut anda. Ianya tidak memerlukan apa-apa jenis pembedahan, bahan kimia atau ubat sama sekali kerana serat-serat tersebut hanya dituangkan pada rambut. Sesiapa sahaja boleh menggunakan TOPPIK Hair Building Fibers, kerana mereka boleh berfungsi dengan segala jenis rambut.

TOPPIK (2)


TOPPIK Hair Building Fibers membantu menebalkan tekstur rambut. Serat-serat ini selaras dengan teknologi Nano maju. Dengan tenaga elektrostatik yang dikenakan pada setiap serat, terdapat daya tarikan magnetik yang kuat ke atas setiap helai rambut. Akibatnya, TOPPIK Hair Building Fibers dapat melekat pada rambut selama berjam-jam sambil mengekalkan penampilan rambut yang lebat dan sihat.

TOPPIK (3)


Faedah TOPPIK Hair Building Fibers

TOPPIK Hair Building Fibers bagus digunakan untuk aktiviti luar tidak kira cuaca, kerana ianya tahan air hujan, angin dan peluh. Bukan itu sahaja, keselamatan TOPPIK Hair Building Fibers benar-benar dijamin dengan formula organik dan tulen, tanpa memberi kesan buruk kepada rambut atau kulit kepala anda. Selain itu, serat-serat ini tidak akan menyumbat liang-liang kulit kepala. TOPPIK Hair Building Fibers tidak akan menyebabkan sebarang kegatalan atau tindak balas alergi, atau mengeringkan kulit kepala anda. Hal ini kerana tiada bahan kimia atau aditif yang berbahaya dan boleh menyebabkan kerosakan pada rambut anda digunakan.

TOPPIK adalah pilihan terbaik anda! Kunjungilah https://toppikmalaysia.com/shop/ untuk melihat semua produk rambut TOPPIK dan tawaran istimewa. Untuk testimonial lanjut, sila lawati halaman TOPPIK Malaysia di https://toppikmalaysia.com/products/toppik-fibers/testimony/. Ikutilah TOPPIK untuk maklumat lanjut mengenai promosi dan acara lain!

Laman Web Rasmi

Facebook/Instagram/Youtube:
toppikmalaysia

Post a Comment

12Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Hebatnya review.. Terbaik.. Terjah..

    ReplyDelete
  2. Macam tau2 ja irra mengalami masalah rambut gugur.. Baru je start amal suka main air liur..huwaaaa.. Ni nak kena carik ni

    ReplyDelete
  3. Boleh try lps ni.. Rambut mahkota wanita penting utk dptkan rambut yang bersih, sihat tanpa klelemumur..

    ReplyDelete
  4. ermmm.. alternative untuk Mrs. A

    ReplyDelete
  5. bagus gak yer produk ni.. akak ada masalah rambut gugur

    ReplyDelete
  6. wahhhh... boleh try ni.. rambut i pun selalu gugur ni...

    ReplyDelete
  7. Ooo.. Baru tahu based on air ngn minyak... Nnt nak suggest kt kwn2 la.. Kalau perempuan, bersepah rambut atas lantai.. Jenuh nak menyapu...

    ReplyDelete
  8. akak...cantiknya blog akak.....1st time masuk ni...wuhuuuu

    ReplyDelete
  9. rambut masih keguguran.. bagus jugak ni...

    ReplyDelete
  10. baru semlm ptg rambut.
    keguguran rambut aida melampau.
    mcm bagus ni :)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !