HCube Shop - "Your Halal & Healthy Hub"!!!

Farah Waheda Wahid
4
Kalau cantik sahaja-sahaja tetapi tubuh badan tidak sihat pun tiada gunanya kannn??? Kalau tubuh badan sihat tetapi tidak cantik itu tidak mengapa, boleh sahaja dicantikkan... He he he... Tapiii, kalau tubuh badan sihat bukan bermakna harus dibiarkan tidak terjaga kesihatan itu...Kesihatan haruslah dijaga dan dipantau selalu... Tubuh badan ni bukannya nak pakai sehari dua, tetapi berhari-hari dan In Shaa Allah, dengan izin Allah, untuk jangka panjang yang lama mungkin??? Selagi hayat dikandung badan... Selagi itulah kita sepatutnya menjaga kesihatan serta kecantikkan dengan sebaik mungkin... Errr...bagi pendapat Farahlah kannn.... Owhhh...jangan lupa selain itu, yang fizikal, rohani serta dalaman pun kena sihat dan cantik juga yer??? Kalau cantik segala-gala, tetapi dalaman dan rohani tidak cantik pun agak rasa ada kekurangan di situ... Hurmm... Tak apalah, sama-samalah kita memperbaiki apa yang perlu diperbaiki, In Shaa Allah...

Bila nak cantik, nak sihat... adakalanya kita tidak tahu di mana kita nak dapatkan bekalan-bekalan ataupun produk-produk kecantikan serta suplemen dengan mudah dan dengan harga yang kita rasakan berbaloi dan berpatutan. Di luar sana, memang ramai peniaga, memang banyak toko-toko jamu, memang banyak kedai-kedai... Tetapi kalau membeli secara semborono sahaja disebabkan ikut-ikutan tanpa ada maklumat yang tepat dan sahih tentang kegunaan dan fungsi sesuatu produk pun, agak macam berisiko juga. Itu yang timbul isu kerengsaan kulit lah, isu kulit seakan melecurlah, muntah-muntah lah, tahap kesihatan jadi merudumlah dan macam-macam isu lain... Salah memilih produk dan salah memakai serta "consume" produk punnn tak boleh juga. 

Untuk itu??? Bagi menambah pilihan-pilihan yang ada di pasaran??? Di sini, sukalah kiranya Farah nak berkongsi dengan semua tentang satu laman blog yang secara khususnya menyediakan perkhidmatan jualan produk kecantikan kesihatan terkini dan berkualiti dengan harga yang berpatutan iaitu HCUBE SHOP - Kedai "Online" Kecantikan & Kesihatan.


Apakah Yang Ditawarkan Oleh HCUBE SHOP???

Rangkaian produk-produk di HCUBE SHOP adalah terdiri daripada produk mencerah, memutih, melembab, merawat wajah, menghilangkan jerawat, menghilangkan parut, penurunan berat badan (kurus), membesarkan payudara, produk rawatan wajah, penjagaan kulit, penjagaan wajah, set bersalin, set alat solekan, set rawatan resdung dan banyak lagi. KESEMUA PRODUK-PRODUK YANG DITAWARKAN ADALAH YANG ASLI DAN BERKUALITI SERTA JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN. 

Di antara jenama-jenama produk di bawah HCUBE SHOP adalah seperti: (sila klik di nama produk untuk maklumat yang lebih lanjut dan lengkap yer???)
Sumber dari SINI
Sumber dari SINI
Sumber dari SINI
Sumber dari SINI

Ha ha ha, ini saja nak guna gambar sendiri dari entri INI sebab gambar sendiri ada kannn??? Dan sendiri "consume" produk ni kann??? 
Ha gitchewss...nampak tak? nampak tak? Sungguh banyak pilihan produk-produk yang ditawarkan dan bila membeli di atas talian di satu pusat yang banyak pilihan ni, kerja kita pun jadi lebih mudah yer tak??? Menurut pemilik HCUBE SHOP, HCUBE SHOP sememangnya amat menitikberatkan kualiti dan keselesaan para pelanggan ketika berurusan dengan pihak HCUBE SHOP kerana bagi mereka kepuasan pelanggan adalah keutamaan mereka.

Perkhidmatan penghantaran oleh HCUBE SHOP adalah ke seluruh Malaysia. Semenanjung dan juga Sabah Sarawak. Tiada pengecualian, semua negeri boleh beli, semua negeri boleh melakukan pembelian ataupun tempahan. *_^... 

Untuk Maklumat Lanjut:

Laman Blog HCUBE SHOP


Untuk Sebarang Pertanyaan / Tempahan Sila Hubungi:
Najihah - 017 366 4440

Ataupun E-Mel Kepada:
hcubeshop@gmail.com

Post a Comment

4Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !