Home » , , , , » Senarai Harga Baru Bagi Barangan Pos Laju Selepas GST...

Senarai Harga Baru Bagi Barangan Pos Laju Selepas GST...

Bila terlaksananya GST, secara automatiknya kita berhadapan dengan kos sara hidup yang baru... Semua aspek ekonomi terlibat...iaitu termasuklah juga urusan pos mengepos ni... hua hua hua... Yang terlibatnya tidak terkecuali pengusaha atau para usahawan atas talian..Merekalah kot yang paling akan menerima impak di atas harga baru Pos Laju selepas GST ni... Bagi sesiapa yang menggunakan Pos Laju lah...He he he... Tapi kebanyakkannya memang gunakan Pos Laju kannn??? 

Senarai harga baru Pos Laju selepas GST, selaras dengan perlaksanaan cukai GST bermula 1 April 2015 di seluruh Malaysia, berikut adalah senarai harga baru produk Pos Laju selepas perlaksanaan GST yang dipetik dari sumber di SINI



Makanya, adakah yuran pos atau kos penghantaran oleh usahawan atas talian akan meningkat juga? Pasti ada yang akan menaikkan yuran pos atau kos penghantaran kan? Untuk menampung beban kos yang ditanggung.... Tetapi masih ada tau yang memberikan yuran pos atau kos penghantaran secara percuma.... walaupun selepas GST... "I loikeee" dan terima kasih kerana memberikan yuran pos atau kos penghantaran secara PERCUMA... Ngee.... 
Terimakasih telah membaca artikel Senarai Harga Baru Bagi Barangan Pos Laju Selepas GST... . Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

7 komentar:

  1. Ni semua gst punya pasal..huhu

    ReplyDelete
  2. OMG! mmg terasa penangan GST skrg babe..
    wpun amount sen sen je dari harga RM6.. kadang mcm tak adil sgt kannn.. :(

    ReplyDelete
  3. terkejut jugak baru ni nak pi pos barang..yg pos laju pun kena gst..

    ReplyDelete
  4. adehh.. pos laju pon .... T_T nasib xde laa naik banyak sangat.. kalau x memg xlaa nk shopping on9 lg..

    ReplyDelete
  5. Gst oh gst... Tapi biz kami tetap free kos pos...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.