Home » , , , , » My Skin Food | Ephyra Skin Bar...

My Skin Food | Ephyra Skin Bar...


Lama pula tak bercerita tentang Ephyra kan??? Tiba-tiba hari ni rasa nak bercerita tentang Ephyra pula... Sebelum-sebelum ini Farah pernah kongsikan pengalaman dan hasil yang Ephyra berikan kepada Farah di dalam entri...


Dan ini adalah entri yang ke-8 di dalam Bubblynotes.Com tentang Ephyra. Kalau tak sungguh tak kata, kalau tak jatuh cinta tak kahwin... #ehhh... Ha ha ha... Tetapi begitulah diibaratkan tentang Ephyra ni dengan Farah... Secara ringkasnya, Ephyra sentiasa memberikan hasil yang baik kepada Farah dan Farah berpuas hati dengan Ephyra sejujurnya. Ternyata Ephyra memang benar-benar serasi dengan Farah. Cumanya kali ini bukan nak bercerita tentang minuman suplemen Ephyra tu... Kali ni nak bercerita pula tentang Ephyra Skin Bar. 

Iyalah ramai yang dah tahu dan ramai yang telah mencuba menggunakannya tetapi tak salah rasanya Farah nak bercerita lagi kan? Mana tahu ada di kalangan kita-kita ni yang masih belum mencuba lagi menggunakan Ephyra dan tiba-tiba tertarik dengan Ephyra. Wanita-wanita di luar sana sila "consume" dan gunakan produk Ephyra yer... Tu jer Farah nak nasihat... #ehhh nasihat... ha ha ha... pandai-pandai ajer nak nasihat orang kan? Tapiii ini berdasarkan pengalam diri sendiri selama ini... Farah diperkenalkan dengan Ephyra sudah lama dan lama juga jodoh Farah dengan Ephyra... Ha ha ha... Terima kasih kerana memperkenalkan Farah kepada Ephyra Kak Mia Liana...

Ok, bagi mereka yang belum tahu secara terperinci mengenai Ephyra Skin Bar... 

Ephyra Skin Bar adalah diformulasikan dari 100% bahan semulajadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan. Ia selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit, lelaki dan wanita pada semua peringkat umur. 
  • Melembapkan kulit wajah dan menaikkan seri wajah.
  • Kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang.
  • Menanggalkan kotoran, minyak dan sel kulit mati.
  • Merawat kulit berjerawat.
  • Menghilangkan parut jerawat.
  • Menghilangkan "blackheads" di muka.
  • Boleh menghilangkan bau badan.
  • Sesuai digunakan untuk keseluruhan badan.
Hanya 3 minit untuk kulit yangvlebih cerah berseri!!! Begitu mudah dan ringkas untuk kecapi kulit idaman anda! Basahkan wajah dengan air, kemudian gosokkan Ephyra Skin Bar pada telapak tangan, sapukan secara lembut pada seluruh muka anda. Urut dengan baik selama 2-3 minit. Untuk kulit gelap/bermasalah, boleh urut selama 5 minit. Bilas dengan air dan sapukan pelembap pada kulit. Untuk kesan yang lebih cepat, gunakan Ephyra Skin Bar 2-3 kali sehari. 

Ephyra Skin Bar terdiri daripada:

Bearberry Alpha Arbutin A Extract
Paling berkesan, cepat dan selamat untuk mencerahkan kulit. Ia membantu menjadikan tona kulit lebih sekata dan bersih dari bintik-bintik hitam.

Glutathione
Kaya antioksida yang melindungi protein enzim dan mencegah kerosakan kulit yang boleh menyebabkan kedutan dan parut. Glutathione boleh melambatkan proses penuaan dan memperbaiki keadaan kulit. Ia mengawal kesan-kesan bahaya radikal bebas dan mengelakkan pembentukan parut tebal.

Rice Bran Oil
Bahan semulajadi yang diperkaya dengan vitamin, nutrien dan agen anti oksida yang mampu merawat penuaan serta menyuburkan kulit dari dalam di samping memperbaharui dan memperbaiki permukaan kulit.

Carrot Extract
Sifat anti keradangannya membantu menggiatkan semula sel kulit dan menjadikan tona kulit lebih sekata, bersinar serta membantu memperbaiki tisu kulit, melindungi kulit dari pancaran sinar matahari.

Seaweed
Salah satu agen anti keradangan kepada jerawat; rumpai laut atau seaweed menjadikan kulit lebih anjal,menaikkan seri wajah serta menjadikan kulit lebih tegang.

Banana Enzyme
Bertindak sebagai agen anti penuaan yang memperbaiki tekstur dan tona kulit di samping menjadikan kulit lebih licin, halus dan berseri.

Glyserin
Merawat kulit berminyak yang menyumbang kepada masalah jerawat, serta masalah kulit lain. Sangat berguna merawat masalah eczema dan mengurangkan jangkitan bakteria pada kulit. Ia juga memberikan kelembapan kepada kulit.

Kolagen
Menyokong ketahanan fizikal dan keanjalan kulit dan menggantikan sel-sel kulit dengan lebih cepat untuk menjadikannya lebih tegang dan anjal.

Haaa... nampak tak? Nampak tak? Kenapa Farah memilih Ephyra Skin Bar sebagai "skin food" Farah??? Dan di sini, sukalah kiranya Farah nak mengwar-warkan kepada semua... Sekiranya ada di antara "uolss" yang berminat sangat nak mencuba atau menggunakan produk-produk Ephyra....

SILA DAPATKAN PRODUK-PRODUK EPHYRA ANDA DARI:




What's App: 017 221 7636 - untuk info ataupun tempahan

E-Mel:
dkna.abza@yahoo.com

Yang menarik??? Ansuran Diterima yer oleh Dkna Abza...

Tunggu apa lagi??? Sila hubungi segera...he he he... Komen Farah tentang servis Dkna? Tip top... Pantas dan senang berurusan dengan Dkna... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel My Skin Food | Ephyra Skin Bar..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, April 15, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

9 comments:

  1. lepas ni makin berseri-seri la muka farah :)
    guna secara konsisten, inshaAllah hasilnya pasti awsome :p

    ReplyDelete
  2. rara mmg suka gila sabun ni farah!

    ReplyDelete
  3. yess dah boleh komen!! ehh nak beli la nanti utk husband ;)

    ReplyDelete
  4. bertambah berseri2 lagi la akak ku sayang nie..=D

    ReplyDelete
  5. hari tu tgk testimoni shadira mmg nampak cerah
    berseri2 guna ephyra

    ReplyDelete
  6. Pernah guna... Suka juga sbb wangi je..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY