Home » , , , , , , » Knock Knock - Elizabeth Tan

Knock Knock - Elizabeth Tan

Sumber dari Google
Punyalah lama lagu ni melekat dalam kepala, berlegar-legar di ruang kotak pemikiran, hari-hari terkumat-kamit menyanyi sendiri walaupun suara tak berapa nak diva ahaksss... hari ni baru tau siapa penyanyi yang bersuara seakan-akan Juliana Banos ni... muahahaha... serius mula-mula ingatkan Juliana Banos nyanyi balik, tapi macam #ehhh tak mungkinlah... Dari lagu ni mula-mula berputar di media sosial, sehinggalah kini, baru hari ni tahu... Alahaiiii, nampak nau tak ambil "port" siapa penyanyi asalkan lagu tu seronok dan sedap didengar sudahlah... Bha ha ha... Jarang sebegini, sebab biasanya Farah akan ambil tahu... Dari situ nampak benar bahawasanya diri ini terlalu sibuk semenjak kebelakangan ini... bha ha ha.... 

Ada yang belum dengar? Belum biasa dengar? Ataupun dah biasa dengar? Tak suka tak apalah...hik hik hik, Farah suka... Ini kan entri mengomel Farah... la la la.... 


Bulan bintang kau janjikan 
Tidak aku teruja
Cakap memang mudah 
Semuanya mampu

Kata manis kau beri
Ku terpikat belum tentu
Cakak memang murah
Oh kau pun tahu

Kiranya kau benar mahu
Kiranya kau benar mahuku
One two sayang kamu
Jangan sakiti aku

Knock knock
Mahuku perhatian
Talk talk 
Mahu ku kau buktikan 
Jangan tersalah 
Jangan tersilap
Jangan abaikanku

Knock knock
Ku beri kau semua
Talk talk
Ku buktikan diriku
Jangan tersalah 
Jangan tersilap
Jangan abaikanku

Jaga-jaga hati
Jaga-jaga nanti
Kalau kuhampa kau kan rasa
Jaga-jaga hati
Jaga-jaga nanti
Kalau ku terluka kau pun kan sama

Bukan mahu tunjuk diva
Bukan nak mengada
Cuma ku tak mahu kecewa selalu
Dan andai apa ku beri
Tidak cukup untukmu
Katakan padaku apa kau mahu

Kiranya kau benar mahu
Kiranya kau benar mahuku
One two ku sayang kamu
Jangan sakiti aku

Knock knock
Mahuku perhatian
Talk talk
Mahu ku kau buktikan
Jangan tersalah 
Jangan tersilap
Jangan abaikan ku

Knock knock 
Ku beri kau semua
Talk talk
Ku buktikan diriku
Jangan tersalah
Jangan tersilap 
Jangan abaikanku

Jaga-jaga hati
Jaga-jaga nanti
Kalau ku hampa kau kan rasa
Jaga-jaga hati
Jaga-jaga nanti
Kalau ku terluka kau pun kan sama

1!Haruslah setia
2! Jangan cakap bohong
3! Buatku tersenyum
4! Ulang dari 1

Knock knock 
Talk talk
Knock knock
Talk talk
Mahu ku untuk kau buktikan
Jangan pernah kau abaikanku

Knock knock
Mahu ku perhatian
Talk talk
Mahu ku kau buktikan 
Jangan tersalah 
Jangan tersilap
Jangan abaikanku

Knock knock
Talk talk

Musim tersampuk lagu ni panjang juga...dari mula-mula keluar sampai sekarang...Ha ha ha.... Ok nak "declare" salah satu lagu "favourite" Farah...Dah tu jer...Heee.... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Knock Knock - Elizabeth Tan, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, April 10, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

8 comments:

  1. that's my phone ring tone dah hampir 3 bulan tau..i like this song...

    ReplyDelete
  2. wah bisa di coba nh mbak, lagu terbaru ya knock knock ini, simpen dulu ah

    ReplyDelete
  3. ha, saya dgr lagu ni kat drama delina tu... lagu dia simple n catchy...comel penyanyinya kan..

    ReplyDelete
  4. ms memula dgr igt Juliana Banus.Tnya adik laki trus dia google tnjuk penyanyi dia sapa.huhuhu...nmpk nau lmbt bab2 cmni...hahaha...skrg lagu ni jd ringtone hp

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia