Home » , , , , , » WW#64: Harga Rokok Naik Mulai 1 April 2015???

WW#64: Harga Rokok Naik Mulai 1 April 2015???

Sumber dari SINI
*GST...GST... GST... he he he... para perokok-perokok di luar sana tu rasanya dah boleh mula belajar-belajar kurang-kurangkan dan berhenti merokok ni... GST salah satu alasan motivasi untuk perokok berhenti merokok... Sebelum apa-apa, tahniah kepada perokok-perokok yang berjaya berhenti merokok setelah berlakunya perlaksanaan GST... Dari beli rokok mahal-mahal tu... eloklah beli benda lain atau simpan kannn??? Betul ke tidak, tak pasti sebab belum ada pengesahan khabarnya...tapi kita nantikan ajerlah pengumuman.... errrr...terpanjang pula bebel... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel WW#64: Harga Rokok Naik Mulai 1 April 2015???, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, March 25, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

18 comments:

  1. walaupon asben tak merokok dah, memang suka sangat harga naik... naik ke x naik tp ramai je mampu beli kann//

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun harga naik masih ramai yang mampu beli... hu hu hu...

      Delete
  2. Smg lebih ramai yg akan berhenti rokok slps ni..

    ReplyDelete
  3. wahhh mahalnya ^_^ kuranglah perokok

    ReplyDelete
  4. Kalau perokok tegar ni mesti tak hiraukan harga cani...

    ReplyDelete
    Replies
    1. walau macam mana pun mereka tetap akan beli...

      Delete
  5. Kalau ini yang naik harga Cikna mmg setuju sangat, tp kan bia mahal macamne pun diaorg sanggup beli minyak naik pandai lak nak bising.......;-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah dikatakan ketagihan yang ekstrem... hu hu hu...

      Delete
  6. kalau rokok jee yg kena GST baru laa betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu adalah satu perkara yang mustahil...bha bha ...

      Delete
  7. belajar berhenti merokok adalah tabiat yang baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesungguhnya tetapi perlaksanaannya agak sukar kan?

      Delete
  8. huiyoooo....pkir 100 kali kot kalau nak bli tuhh...

    ReplyDelete
  9. Perokok terlebih tegar zumal tengok macam biasa je merokoknya tapi lepas nie tak tahu laa...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY