Pemenang 1st Mini Cash Giveaway 2015: www.bubblynotes.com

Farah Waheda Wahid
15

Fuh fuh fuh... lama betul masa yang Farah ambil yer tak untuk mengumumkan 2 orang pemenang kepada 1st Mini Cash Giveaway 2015: www.bubblynotes.com ini. Ya ampunnn... Jangan kecil hati, jangan marah, jangan sentap dan jangan segalanya...bukan sengaja Farah melewat-lewatkan pengumuman pemenang-pemenang yang bertuah ini... Sebenarnya dah lama nak umumkan, tetapi banyak perkara yang terjadi yang menghalang Farah dari melakukan pengumuman yang sepatutnya. Dengan bebanan kerja di pejabat lagi, dengan Ash yang dimasukkan ke hospital semua bagai dan keadaan kesihatan Ash yang kondisinya belum berapa stabil. Dengan jadual hujung minggu yang padat...Dengan Nek Ma Ash yang kurang sihat, Atuk Ash yang kurang sihat... Al-maklumlah kebanyakkan daripada perkara semuanya Farah uruskan sendiri... Sungguh Farah sangat tak sempat... Oleh yang demikian, Farah susun 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya Farah membuatkan anda semua tertunggu-tunggu yer? 

Jadi, disebabkan hari ini Farah curi juga masa untuk melakukan pengumuman...berikut adalah 2 orang pemenang yang telah dipilih oleh Farah sendiri bagi "giveaway cash" pada kali ini... Bukan setakat peserta, "sponsor giveaway" ini pun telah bertanya-tanya ok? 

Pemenang Pertama:

Pemenang Kedua:

Tahniah diucapkan kepada para pemenang... yang tidak berjaya jangan sedih... In Shaa Allah, selepas ini akan ada lagi jika ada rezeki dan diizinkan oleh Allah SWT... Tiada istilah pilih kasih dan juga diskriminasi yer... Pada yang tidak menang... akan datang... In Shaa Allah, akan jadi lebih menarik!!! ^_^... Kepada yang menang tu, sila hantarkan butiran anda di SINI dengan menyatakan butiran-butiran yang berikut:

Nama Penuh:
No. Akaun Bank: (Maybank lebih bagus)
Alamat E-Mel:
No.Telefon Bimbit:

Sekian, terima kasih. Mohon ampun di atas segala kekurangan dan salah silap Farah semasa mengendalikan "giveaway" ini... 

Post a Comment

15Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !