Pelapis & Pewaris Bubblynotes.Com???

Hamboiii... pelapis dan pewaris "uolss"... Itupun kalau dia minat... Kalau dia tidak mempunyai minat, tiada sebarang paksaan di situ. Hua hua hua... Tapi, tulah dianya, kecenderungan untuk melakukan gaya seolah-olah berblog itu mungkin dipengaruhi oleh apa yang dia lihat hampir saban malam agaknya... 


Sistematik pula tu... bila jam mula menunjukkan pukul 8.30 malam sebelum dia tidur pada jam di antara 9.00 malam ke 9.30 malam... Secara automatik dia akan mula mencari "notebook" olok olok dia... Ha ha ha... sebenarnya salah satu "educational toys" dia yang ada pelbagai fungsi pembelajaran... alaaaaa... semua pun tahu yang untuk kanak-kanak tu... ada "words, vocabs, songs, maths"... yang segala bagai tulah... 


Gaya yang begini yang tak menahan ni... peluk tubuh seolah-olah berfikir apa yang dia nak buat... Ha ha ha... Mummy tak ajar punn gaya-gaya ni semua... Dia dengan gaya dia yang tersendiri... Duduk seketika begitu... seolah-olah berfikir dan kemudian... 


Menaip seakan-akan dia sedang berblog... Boleh??? Bukan kali pertama bukan kali kedua, tetapi kerap juga dia melakukan aksi sebegini... Lagak gaya "blogger @ work" dia yang buatkan Farah tersenyum seorang diri melihatkan setiap tingkah laku dan aksi dia... Dahulu pun pernah Farah kongsikan gaya serta aksi yang hampir serupa di dalam entri Perlantikkan "Admin" Baru Bubblynotes.Com...


Kalau begini... Mummy bolehlah rehat-rehat sikit... muahahahaa... Ash tolong Mummy "update" blog yer? Tapi, selepas itu yang munculnya jadi bahasa alienlah kan? Muahahahaha... 

Bila dah mula penat atau dia rasakan cukup selepas itulah baru dia cari bantal "papam" serta botol susu dan minta ditepuk untuk tidur. "So the Mummy" tau tak? ^_^ Ngee... "Like Mummy, Like Son" gitchewss... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Pelapis & Pewaris Bubblynotes.Com???, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, March 12, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

7 comments:

  1. amboi...comel sht..nk ngak la laptop cmtu...hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah dah ada pewaris suda bubblenote

    ReplyDelete
  3. Yang pict bawah sekali dah ada gaya .. mmg pewaris mummynya lah ye hehe

    ReplyDelete
  4. HEHEHE .. COMEI JE GELAGAK BAKAL PELAPIS N PEWARIS BUBBLYNOTESCOM NI :)

    ReplyDelete
  5. amboiii ashh. hahaha. comelnyaa dia

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY