Kalau "Dia" Perempuan...

Huhhh!!! Ini bukan sebab diri ini teringin sangatttt nak anak gadis dalam hidup ini... Farah tak kisah pun sama ada diberikan rezeki oleh Allah SWT anak lelaki ataupun perempuan, yang penting sihat, cukup sifat dan sempurna... Dan Farah dapat menjalankan tanggungjawab serta amanah yang Allah SWT dah galaskan di bahu Farah ini... 

Cumanya, entri ini saja-saja, santai-santai berkongsi dengan cara mencoretkan secara maya, telatah dan kerenah anak teruna Farah yang seorang sahaja ini...tiada yang lain...ahakss... semakin hari semakin banyak ragam, telatah dan kerenah...Nak nak lagi bila baik sahaja dari demam ni...lagilahhhh...muahahahaha...macam-macam yang berjalan di dalam kotak pemikiran dia... Bha ha ha... Semakin terserlah kreativiti dirinya itu... 

Nak tau apa Ash buat? Jeng jeng jeng... 


Adoiiiilah haiiiii, dalam banyak-banyak perkara dan benda boleh pulak dia melawak buat main Naelofar Hijab Farah... (bukan nak menunjuk Farah pakai Naelofar Hijab yer, tetapi nak pautkan pada entri "review" tempoh hari...ha ha ha...kena terangkan, zaman sekarang ni selalu sangat orang tersilap pandangan dan kesimpulan, jadi kena hati-hati...gitchewss)... Hurmm...tengoklah tu, tengoklah, dengan riak wajah yang selamba bila Farah "capture" gambar dia... saja lettew kannn? Pecah perut kami ni gelak tau tak? 

Ini mesti sebab selalu perhati Mummy pakai "shawl" ni, dia pun jadi faham dan seolah-olah tahu bagaimana cara-cara nak menyarungkan...Tetapi tak adalah sempurna dia sarungkan "shawl" tu di wajah seperti gambar di atas...Macam kelam kabut dan gelabah juga lah dia...Ha ha ha... Farah tolonglah, takut-takut lemas pulak anak "I is" nanti... Dia pakai dah tentu senget benget...jadi untuk memuaskan hati mulut dia yang bising itu, Mummy pun betulkanlah sehingga menjadi macam tu... Sekejap jer bagi peluang...lepas tu cepat-cepat cabut dari kepala dia... 

Eeeee.... tak mau tak mau... Ash kan lelaki, orang lelaki mana ada pakai "shawl-shawl" ni semua...Ya ampunnn, minta dijauhkanlah... Ini tak boleh jadi juga ni, lepas ni selepas dibasuh kena terus simpan di ruangan atas rumah ni, tak boleh biarkan dulu di ruang tamu bawah ni, nanti ada yang jadi tabiat buat main macam ni... 

#ehhh, tapi kalau Ash tu lahir jadi bayi "gegirl"...agaknya macam nilah gaya rupanya dia kan? Ha ha ha... Dahlah tu Ash, sekali jer cukup, jangan cuba-cuba nak buat main lagi... Ihikss... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Kalau "Dia" Perempuan... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, March 4, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

13 comments:

  1. hahahaha....
    bukan main lagi jeling tue...
    pp tetap x boleh sorok :p

    ReplyDelete
  2. COMEL DIA AKAK...
    TELATAH ANAK2 PENYERI KETIKA KELETIHAN KESIBUKAN KERJA HARIAN...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. betul tu farah.. amanah Allah kena jga baik2..
    *gatai erk ash hihihihi..

    ReplyDelete
  4. Hahaha..serius muka ash..hihi

    ReplyDelete
  5. kalo perempuan pasti cantik mba hehe

    ReplyDelete
  6. ayu je Ash..hehe..akak pernah pakaikan Rifqi mcm ni masa kecil..pastu nenek marah..task elok katanya anak lelaki dipakaikan macam tu..padahal kita nk test je pun..hehe

    ReplyDelete
  7. Haha so beautiful this boy....

    ReplyDelete
  8. hahahhadoiiii... takpe2.. nexttt... hehee :))

    ReplyDelete
  9. tak nmpk rupa perempuan ash ni... mmg lelaki macho dan sejati.. haha

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY