Home » , , , » Perkembangan Pemilihan Pemenang 1st Mini Cash Giveaway: Bubblynotes.Com

Perkembangan Pemilihan Pemenang 1st Mini Cash Giveaway: Bubblynotes.Com

Sumber dari Google
Sedikit kemaskini tentang Pengumuman Pemenang 1st Mini Cash Giveaway 2015: Bubblynotes.Com supaya anda tidak tertanya-tanya dengan penuh debaran... Ecewahhh...Ha ha ha... Siapakah pemilik 2 keping "note" RM 50.00 ringgit itu. 2 keping jer... sorang sekeping... maknanya ada 2 pemenanglah kan? 

Adalah diharapkan semuanya masing-masing bersabar yer??? Boleh tak??? Kerana??? Alasan??? Farah membaca setiap satu patah perkataan di dalam entri-entri penyertaan tolak yang cuma letak "banner" 1st Mini Cash Giveaway 2015: Bubblynotes.Com sahaja...maaf yer...bukan Farah sombong...tetapi jika dibaca pada syarat-syarat 1st Mini Cash Giveaway 2015: Bubblynotes.Com... ada tugasan ringkas yang perlu dibuat oleh para peserta bukan sekadar tempek "banner"... Farah perlu berlaku adil kepada mereka-mereka yang telah bersusah payah sekurang-kurangnya meletakkan sepotong ayat sahaja pun di dalam entri penyertaan serta kepada mereka-mereka yang telah bersusah payah menaip dengan panjang. Jadi pengadil kena adil..tak boleh berat sebelah yer tak? Syarat dah ditetapkan maka kita ikut syarat.

Apa yang Farah cari dari entri-entri penyertaan? Haaaa...bagi bayangan sedikit yer... Farah bukan mencari entri penyertaan yang puji tinggi melangit Bubblynotes.Com ataupun Farah sendiri ataupun si mata boolat itu...Ash... Tetapi yang Farah cari adalah penulisan yang jujur serta kreatif. Apalah ada dengan pujian yer tak? Pujian itu melekakan dan boleh menghanyutkan kita. Eloklah sekadar biasa-biasa sahaja. ^_^... 

Farah masih di dalam proses membaca dan membaca...jadi berikan Cik Puan Hakim ni sedikit masa untuk betul-betul meneliti setiap entri-entri penyertaan yang layak. Di dalam senarai ada 3-4 orang yang telah disenaraipendekkan, tetapi belum habis baca kesemuanya lagi yang masih belum di-"approved" komen pun masih ada lagi...Al-maklumlah ada sedikit kekangan waktu di situ... Jadi harapnya semua faham yer? Bukan sengaja Farah melewat-lewatkan... In Shaa Allah... kalau diizinkan tak berapa lama jer lagi "uolss" akan mengetahui siapakah pemenangnya... Hamboiiii...tak sabar-sabar na nak belanja RM 50.00 tu... bha ha ha... 

*Bila dah senaraipendekkan ni, rasa macam semua pun bagus-bagus pun yer... ahaksss...tapi kita tengoklah siapa yang terpilih di antara yang telah disenaraipendekkan itu... Ni saja menyakat ni... Yang dah senaraipendekkan tu, Farah gunting kertas tulis nama blog dan suruh Ash pilih nak? *_^ wink wink wink... Jadi tak adalah unsur berat sebelah atau pilih kasih kan? Sebab yang terpilih di kalangan pemenang yang disenaraipendek... Muahahahaha...Nak ke macam tu? Taklah...Farah pilih sendirilah nanti... Ke nak Ash pilih? Ha cuba bagi tau betul-betul... Hik hik hik... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Perkembangan Pemilihan Pemenang 1st Mini Cash Giveaway: Bubblynotes.Com, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, February 5, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

19 comments:

  1. untungkan siapa yang bakal memiliki rm50 tu..

    ReplyDelete
  2. sape yg bertuah terpilih tu kira rezeki ....;-)

    ReplyDelete
  3. mesti semua tak sabar nak tahu tu..hihi

    ReplyDelete
  4. Ya Allah..berdebar gila akak bublynotes..dup dup rasa nak test jpj..hahhaha

    ReplyDelete
  5. tak mengharap pun sbnrnya.. Just sbg support kak farah...

    ReplyDelete
  6. hehe..tak sabar nak tahu siapa yang menang walaupun x join..hee

    ReplyDelete
  7. sah2 akak tak terpilih kahkahkah...

    ReplyDelete
  8. hihi, saya pun ternanti nanti juga siapa pemenangnya...;-)

    ReplyDelete
  9. harap ana ada luck juga di situ kiki...mn2 ja farah jnji ikhlas..

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY