MOM & Baby Expo 2015 - IDCC Shah Alam

Farah Waheda Wahid
5
Sumber dari SINI
Ehem ehem... Ibu-ibu biasanya lebih suka informasi atau berita-berita yang bercorak begini. He he he... Bukan ke wanita dan membeli-belah itu sangat sinonim. Makanya sukalah kiranya Farah untuk berkongsi makluman ini bersama-sama semua yang menyinggah ke Bubblynotes.Com. Manalah tau, kalau-kalau ada yang nak mencari sesuatu dan boleh jumpa di "MOM & Baby Expo 2015" di IDCC Shah Alam ni? 

Kebiasaannya di ekspo-ekspo sebegini terdapat banyak pilihan serta pelbagai pilihan. Harga-harga yang ditawarkan boleh dikatakan menarik serta mungkin lebih rendah daripada harga pasaran. Tentulah kan? Kerana masing-masing yang berada di sana sudah semestinya ingin melariskan produk masing-masing dan juga menghabiskan stok produk masing-masing. Betul tak? Para ibu bapa pula, pasti tidak mahu ketinggalan memborong dengan peluang keemasan ini kan? 

Apa lagi? Sediakan Ringgit Malaysia di dalam dompet tebal-tebal dan bergeraklah ke IDCC Shah Alam pada 6 sehingga 8 Mac 2015 dari 10.00 pagi sehingga 9.30 malam setiap hari.

Maklumat Lanjut: 

Alamat:
47-G & 49-G Blok 9
Jalan Pahat J 15/J
Seksyen 15, Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

No. Telefon:
03 - 6250 0972 / 75

Laman Web:

Selamat membeli-belah nanti yer? ^_^

Post a Comment

5Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. boleh lahh pegi ni sape yanga da anak anak kecik ^^

    ReplyDelete
  2. jangan lupa kena set jadual dengan pengasuh jugak..hehehe...nak bawak anak kecik bukan senang..jadi suruh pengasuh ot la...ekekekk

    ReplyDelete
  3. aaaa nape shah alam hikhik bestnyaaaaaaaaaaaa teringin nak giii hihi

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !