Home » , , , , , » Harga Petrol Ron95, Ron97 dan Diesel Turun Lagi Bermula 1 Februari 2015...

Harga Petrol Ron95, Ron97 dan Diesel Turun Lagi Bermula 1 Februari 2015...

Sumber dari SINI

Wahhh, semakin seronoklah orang ramai yer bila mana harga petrol RON95, RON97 dan Diesel turun lagi bermula 1 Februari 2015. Rasanya memang ramai yang dah tahu dan peka dengan harga minyak yang telahpun turun ni. Seronok ke? 



Iya betul harga minyak turun lagi, memang seronok isi minyak... ting ting ting... tangki nak penuh ataupun tangki penuh ko. Bolehlah berjalan ke sana sini dengan lebih jauh nampak gayanya kan? Tetapi, jangan lupa juga impak lain ke atas ekonomi kita bila harga minyak turun. Hurmmm entahlah pandangan individu dari pelbagai perspektif yang lain-lain. 

Turun punya turun, risau juga yer tak? Kalau sekali naik mendadak dan mencanak tinggi... pheww... masa tu boleh jadi pengsannnn... tak silap-silap mau berpeluh sejuk kita bila dengar harga baru minyak yang naik. Hurmm... harapnya tidaklah kan? Harga barang memang payahlah nak turun kan walaupun harga minyak turun 11 sen berkuatkuasa 1 Februari 2015 ni. 

*Mana tetamu ni? Tunggu-tunggu tak muncul-muncul lagi? 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Harga Petrol Ron95, Ron97 dan Diesel Turun Lagi Bermula 1 Februari 2015..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, February 1, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

3 comments:

  1. Siapakah yg d tunggu tu hhehe..lmanya lya x melawat cne...alhamdulillah turun lgi tpi keadaan ekonomi negara x taw lgi mcm mna lps ni

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..hrp hrga brg pun turun juga...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia