Home » , , , , , , , » Aiskrim Pasu...

Aiskrim Pasu...

Source Extracted from Google
Sana sini sinun Farah tengok tentang aiskrim pasu ni... kemain meriah lagi dan kemain cantik lagi... tapi tertanya-tanya kepada diri sendiri, bagaimanakah rasanya...Ha ha ha, aiskrim dah tentu-tentulah sedap kan? Cumanya bila tengok aiskrim pasu ni teringat kepada pasu bunga yang di alam realiti pula... 

Sumber dari Google
Bayangkan pasu bunga tu dengan tanah-tanah sekali masuk ke dalam mulut...Bau tanah semua orang dapat bayangkan kan? Lebih-lebih lagi kalau tanah basah... Bau dia tu pekat masuk ke tekak tu... Hishhh...ada pula bayangkan aiskrim pasu tu cam tu kan? Apalah... Ha ha ha...ting tong sikit petang ni... mungkin mentaliti tu dah membayangkan cuti panjang dah tu... Hu hu hu...

Viral dah kan aiskrim pasu ni (dah lama viral hari ni baru nak cerita...muahahaha)...teringin juga nak rasa walaupun dah membayangkan macam-macam kan di tekak ni... Cuba kongsi di Selangor ni mana ada jual? Nak juga Farah merasa... 

Aiskrim mestilah sedap kannn? Mana ada aiskrim yang tak sedap... ^_^ 

*Entri Farah yang paling ringkas "ever"... hurmmm... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Aiskrim Pasu... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Tuesday, February 17, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

14 comments:

  1. entry ringkas entry santai je kak farah petang² ni..dapat pulak makan ais krim pasu..memang santai habis :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh, sedap ker ? Kita pun tak merasa lagi tau ...

    ReplyDelete
  3. Salam. Hee teringat kek macaroni yang manis itu, sekarang senyap sunyi tanpa berita. Hikhiks2

    ReplyDelete
  4. tak berpeluang lagi nak merasa... hehee

    ReplyDelete
  5. As Salam Kak Farah, Ana dah pernah makan, memang sedapp... heehhe

    ReplyDelete
  6. kreativiti untuk menarik minat..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  7. dah makan dah aiskrim dlm pasu...kalau kt tempat sy aiskrim tu dibuat sendiri..boleh tahan la rasa dia...;)

    ReplyDelete
  8. alah k lily pun carai aiskrim pasu ni... nak cuba gak kan

    ReplyDelete
  9. semua aiskirim menyelerakan. magnum kat mid valley pun sedap sangat

    ReplyDelete
  10. selalu juga tgk kengkawan dok update makan aiskerim ni tapi saya tak teringin pulak..hahaha

    ReplyDelete
  11. baru tahu pasal aiskrim bunga ni kak. haha

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia