Home » , , , , , , » Minggu Akhir, Episod Akhir Zahira... Sinopsis Episod Akhir

Minggu Akhir, Episod Akhir Zahira... Sinopsis Episod Akhir

Gambar diubahsuai dari Google
Fuyooo... walaupun hari ini adalah hari yang sibuk di pejabat (elehhh hari-hari pun sibuk sebenarnya, mana ada hari yang tak sibuk?)... Pagi-pagi dah berkobar-kobar siap sediakan "reminder" yang hari ni dan esok adalah adalah minggu akhir, episod akhir Zahira. Ekekekeke... "Over" sangat tau terujanya tu... Biasalah bila Adi Putra yang berlakon... akak memang macam tu "uolss"... 

Dan dan tak menyempat pergi teropong-teropong sana sini sinun nak cari sedikit pembayang untuk minggu akhir ni... Dan akhirnya terjumpa di SINI.

Zahid akhirnya membuka mulut kepada mama dan papanya yang Zahira hilang. Tetapi persiapan untuk perkahwinan tetap diteruskan walau apa pun yang terjadi. Sufian yang antagonis sangat tu sibuk mendesak Amira tentang keberadaan Zahira. Sibuk jer kan??? Hishhh... Sufian sedar akan semua kesilapannya yang lalu...  Datin Sharifah membuat perancangan untuk menyatukan Zahira dengan Iqbal setelah menyedari semua kesilapan dan kekhilafan yang lalu.

Zahira yang sebelumnya hilang muncul kembali. Sayangnya kali ini Zati dan Idlan pula yang hilang. Zahid pulak dah angau... Hurmmm... Sofea dengan papa dia macam mana ek? Dah tu Zahira tu kahwin dengan siapa...Ahakss sibuk jer "iolss" kannn??? Jumpa tak agak-agak Zati dengan Idlan... 

Kalau ikut "standard clichè... biasalah, jangkaan Farah adalah Zahira tu kahwin juga akhirnya dengan Iqbal... "Awwww so sweet..." Tapi kalau tidak... ha ha ha... "sorry to say... I'm quite frustrated with the ending"... ^_*

Alaaaa, cerita ajer punnn... tapi biaslah bila memasukkan diri ke dalam cerita... tu lah jadinya "uolss"... Ha ha ha...

Tak apalah, tengok ajerlah nanti...  

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Minggu Akhir, Episod Akhir Zahira... Sinopsis Episod Akhir, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, January 21, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

8 comments:

  1. tak sabar nak tengok. rasanya zahira dengan iqbal. hahahaha :D

    ReplyDelete
  2. Hehe ramai yg follow citer ni ..best jugak laa sbb lya minat zara zya berlakon..adi pon mnat jgak..

    ReplyDelete
  3. Kalau dh mengikuti tetiba tertinggal endingnya tu yg frust ye Farah..

    ReplyDelete
  4. Cik akak memang follow drama nie farah..hihi...malam nie kita standby depan tv

    ReplyDelete
  5. hihihi zaza pun follow citer ni..

    ReplyDelete
  6. ye la..kalau boleh kita ni nak ending nya ikut macam yang kita nak je..hehehhe

    ReplyDelete
  7. tak tengok pulak cerita ni..kalau rajin layan kat tonton je :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia