Home » , , , , » Keputusan Penuh Gegar Vaganza Akhir...

Keputusan Penuh Gegar Vaganza Akhir...

Sumber dari Google
Selesai sudah Konsert Akhir Gegar Vaganza dan pemenang pertandingan Gegar Vaganza ini telahpun diumumkan. Sebenarnya dah jangka pun siapa pemenangnya... hew hew hew... Al-maklumlah setiap minggu Farah terjebak sama menonton. Hik hik hik. 

Rasanya ramai dah tau apakah keputusannya kan? Tapi sajalah buat-buat nak kongsi dengan semua sebagai entri pemanas enjin hari ini. Ha ha ha. 

Persembahan Terbaik Pilihan Penonton: 
Mamat Exist

Tempat Ke-6: 
Fazli Zainal

Tempat Ke-5:
Ifa Raziah 

Tempat Ke-4: 
Rahmad Mega

Tempat Ke-3: 
Mamat Exist

Tempat Ke-2:
Haleeda

Juara: 
Ayai Illusi

Sumber dari Google
Tahniah diucapkan kepada semua para pemenang. ^_^... Tahniah kepada Ayai Ilussi kerana telah memenangi trofi dan wang tunai RM100,000.00. 

*Suka dengan persembahan "come back" Amelina... Ratu Dangdut Malaysia dan suka dengan sikap berterus-terang Dato' Rosyam Nor di atas teguran dan komen-komen beliau.
Terimakasih telah membaca artikel Keputusan Penuh Gegar Vaganza Akhir.... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

6 komentar:

  1. suke sgt part rosyam nor tegur ifa raziah tu..hikhikhik..pape pun tahniah utk ayai..

    ReplyDelete
  2. wah.. nak tengok plak rasanya.. tapi xdok astroo.. heeee

    ReplyDelete
  3. final semalam baru layan gegar vaganze..selama ni tak tengok pon..
    best jugak banyak kejutan..hahaa

    ReplyDelete
  4. wah.. byknya ganjarannya... hmm.. x pnh layan sbnr program mcm ni.. sbb tv ken concure dgn ank2 je..

    ReplyDelete
  5. Akak memang berkenan dengan Ayai sejak lagu dia dengan Altimet tu meletop. Duniaku Dakwahku tu memang betul makan dalam punya.

    Haleeda dan Mamat memang deserve menang juga. Harap2nya Mamat lebih matang dan lebih tabah selepas ini.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.