Azam Amalan 2015...

Farah Waheda Wahid
9
Gambar diubahsuai dari Google
Saja belek-belek Instagram tadi, biasalah tengah waktu rehat kannn? Dan terserempak pulak dengan "senior" Farah... Kak Yatt Hamzah di Instagram beliau di SINI ... bagus peringatan, tazkirah dan anjuran Kak Yatt... 

Yelah disamping senarai azam tahun baru kita pada 2015 ni yang panjang berjela tu...kita tidak seharusnya lupa pada akhirat dan amal ibadah kita. Apakah yang Kak Yatt kongsikan? 


In Shaa Allah, mudah-mudahan dapat dilaksanakan. Sememangnya salah satu harapan Farah di tahun 2015 ini, agar Farah dapat mempertingkatkan amal ibadah Farah dan juga kualitinya kerana diri ini bukanlah seorang yang sempurna yang boleh terlepas dari khilaf dan dosa. Semoga kita semua lebih tawwadu' di dalam menjalankan tanggungjawab kita kepada Allah di samping dunia. In Shaa Allah, mudah-mudahan... Amin... 

Post a Comment

9Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. semoga sama2 kita menjlnkan tanggungjawab kita dkt dgn allah swt ya..amin

    ReplyDelete
  2. nice sharing.. kena kental iman nk istiqamah... nk buat tu xde msalah.. moga sama2 kita perbaiki diri... insha Allah..

    ReplyDelete
  3. betul tu farah.. zaza pun sama masih mempertingkatkan amal ibadah. mekasih atas perkongsian dari Yat Hamzah tu.

    ReplyDelete
  4. in shaa allah...thnx for sharing.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah kak farah...
    perkongsian baik...
    terima kasih.
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. in sha allah sama sama kita tingkatkan ibadah menjadi lebih baik :D

    ReplyDelete
  7. jom sama2 tahajjud. mamamyja bangun awal setiap pagi sebelum subuh pon kekadang terleka juga. insyaallah

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah niat yang baik semoga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  9. marilah kita sama-sama berazam menjadi yang lebih baikk, kannn

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !