AJL 29... Apa Yang Menarik???

Farah Waheda Wahid
9
Sumber dari Google
Serasa Farah, semua pun dah tau siapa Juara Anugerah Juara Lagu ke-29 ni kan? Dan juga pemenang-pemenang lain... Farah bukan nak buat entri laporan ala-ala wartawan ataupun informasi senarai pemenang kerana, itu semua pasti dah ada di blog-blog yang lain dan juga laporan berita di akhbar-akhbar lain dalam sedikit masa lagi... ^_*... Kenapa??? Sebab fokus lebih tertumpu kepada Caliph Buskers!!!


Sumber dari SINI
Haaa, pergilah "like" jika anda telah mula meminati Caliph Buskers yer? 

Sejujurnya meremang bulu roma dan rasa macam meresap pulak bila tonton persembahan mereka di AJL29... Memang Farah beri "standing ovation" kepada mereka... Besar bakat mereka... Begitulah juga dengan kehidupan kita kan? Apa yang boleh kita ambil dan fikirkan... Jika kita terkurang atau kekurangan dari sesuatu segi itu, Allah SWT kurniakan kita kelebihan dari sesuatu rezeki pula... Jadi??? Sentiasa bersyukur dan berterima kasih atas apa yang kita ada... Setiap kekurangan pasti ada kelebihannya, setiap kelebihan pasti ada kekurangannya... Begitulah hidup... ^_^

Lepas ni Caliph Buskers akan meletopsss mungkin? In Shaa Allah dan mungkin itu adalah rezeki buat mereka... Alhamdulillah, syukran Allah... syabas Edry Abd Halim... "you've always got the magic"! 

*Pssst pssst Di Pintu Syurga menang "uolss"... Ahaksss... 

Post a Comment

9Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !