Home » , , , » Wajah Terkini Julia Rais...

Wajah Terkini Julia Rais...

Sumber dari Google
Bukanlah nak jadi wartawan hiburan sangat punnn... Cumanya entah kenapa entah, tiba-tiba fikiran menerawang pulak pada Julia Rais... Bha ha ha, jauh betul melayang fikiran ek? Sampai ke Julia Rais "uolss"... Errr ada ke sesiapa yang tak kenal dengan wanita di dalam gambar di atas yang bernama Julia Rais? Tak mustahil kot? Bila mana mungkin ada di antara generasi Y dan Z memang tak kenal langsung dengan Julia Rais. 

Selepas berkahwin Julia Rais seakan-akan terus hilang dari dunia lakon layar. Yang tinggal hanya nama serta lakonan-lakonan beliau yang dulu-dulu. Haaaa... adik adik yang tak tau menau tu tentang Julia Rais... errr apasal tetiba terasa kekertuan di sini? Muahahaha... ok sambung balik... pada adik-adik yang tak tau menau langsung tentang Julia Rais, masa zaman-zaman akak ni ha membesar... Julia Rais ni memang bom kebabom dengan filem Mira Edora yang dibintangi beliau tau. Nak-nak lagi berwajah "pan-asian" kan? Diakui akak memang sukalah dik non tengok raut wajah beliau. 

Malam ni pulak terfikir secara tiba-tiba... agak-agaknya macam mana wajah Julia Rais sekarang ... sebab dah lama hilang kan? Gigih main Google mencari... wakakaka... Akhirnya pencarian berhasil... 

Sumber dari SINI
Tu dia wajah terkini... err gambar yang paling terkinilah kot... Dah itu ajer yang jumpa... Haruslah berbeza sedikit dari wajah dulu kan? Sebab faktor peningkatan usia... Kita-kita ni esok pun akan berbeza sedikit juga rupa... #ooopsss... Yang penting aura tu kena "maintain"... "vibe" mesti ada ok? #ehhh ... ha ha ha... 

Makanya tak adalah kempunan nak nengok wajah terkini Julia Rais yer tak? Dapat jugak tengok... Muahahaha... Dan anak-anak Julia Rais pula adalah di gambar yang ditandakan... 

Sumber dari SINI
Musykil gak ni sampai sekarang... Macam manalah pemikiran ni tiba-tiba ke Julia Rais pulak malam ni? 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Wajah Terkini Julia Rais..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Tuesday, December 30, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

14 comments:

  1. haha. jauh benor kak melayang fikiran :P

    rasa macam perah dengar nama julia rais tu..

    ReplyDelete
  2. Hehehe jumpa jugak wajah baru JULIA RAIS ..Rindu nak tengok hehehe..Masih jelita cam dulu kan Farah......

    ReplyDelete
  3. Hehe saya pun ada kadangkala tiba2 teringat kat artis dulu2...dok fikir macam mana la rupa diaorang ni sekarang sebab lama tak tengok kan kikiki...

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... farah,

    Julia Rais.. kenal, Mselim3 kenal Julia Rais nie dalam cerita Mira Edora... wajah pan asia. Era 90an kalau mselim3 tak silap.. dulu2...
    Lagi satu dalam cerita 'Driving School' Julia Rais ada berlakon..

    mselim3

    pls: diantara artis yang gemilang dan lepas tu menyepi..

    ReplyDelete
  5. Eh..kita pun kenal dia....Cantik macam dolu2 jugak... waahhh anak dia pun cun macam dia muda2...ada apa2 ke farah melayang fikiran sampai zaman dolu2 ni...hik hik

    http://supermakwannabe.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. La..baru k.sal tau dia kawen kerabat..

    ReplyDelete
  7. Dua2 anak dia perempuan ye??mesti cantik besar nanti..macam mak dia la..

    ReplyDelete
  8. Tampaklah perubahan pada wajahnya...

    ReplyDelete
  9. Alamak..ingat2 lupa la sapa artis ni..heheh

    ReplyDelete
  10. Masih cantik walaupun anak dah besar-besar:)

    ReplyDelete
  11. memang cantik..gambar atas sekali tu bar saya ingat sikit2

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia