Home » , , , , , , » Sebelum Tidur Kita REJUVY Dulu!!!

Sebelum Tidur Kita REJUVY Dulu!!!


Kalau "uolss" rasa Farah kongsi tentang REJUVY hanya semata-mata kerana ini adalah "advertorial" yang membantu untuk melariskan produk... "uolss" adalah silap sama sekali!!! Farah berkongsi kerana Farah sendiri telah melalui pengalaman bersama REJUVY dan Farah sendiri telah merasakan perubahan itu pada diri Farah sendiri. 

Apakah REJUVY?

  • REJUVY adalah gabungan bahan semulajadi untuk meningkatkan proses pembuangan dan pembersihan badan serta memaksimumkan kalori dan lemak.
  • REJUVY menggunakan cara ssmulajadi bagi mempercepatkan proses metabolisma karbohidrat dan lemak. Gabungan hebat ini menghasilkan tindakbalas metabolik yang mempercepatkan penukaran karbohidrat kepada tenaga dan membawa kepada gaya hidup yang lebih aktif dan sihat.
  • Formula eksklusif REJUVY sangat berkualiti tinggi dan memberikan kesan yang sangat menakjubkan terutamanya dalam proses pembuangan toksin dan penurunan berat badan. 
  • Gabungan bahan semulajadi dalam REJUVY membantu meningkatkan kadar metabolisma, meningkatkan tenaga dan melancarkan proses penghadaman serta memaksimakan badan untuk membakar lebih banyak kalori.
  • REJUVY adalah program pembuangan toksin menyeluruh termasuklah hati, buah pinggang, usus dan juga kulit. 
Senang cerita ianya adalah produk minuman untuk proses detokfikasi. Bagi Farah sendirilah kan, setiap hari kita mengambil terlalu banyak makanan yang mengandungi lemak dan gula yang tinggi, makanan ringan. Kita juga terdedah kepada bahan kimia dalam makanan yang mengandungi bahan pengawet dan bahan tambahan lain. Kita juga terdedah kepada toksin melalui udara yang kita sedut, air yang kita minum, makanan yang kita makan dan barang keperluan harian serta peralatan pemberdihan rumah yang lain. Badan kita sendiri juga menghasilkan toksin akibat daripada tekanan dan pemakanan yang tidak seimbang. 

Bila toksin dah berkumpul dalam badan, makin lama diri kita akan mendapat gangguan kesihatan. Diet tak detoks. Walaupun badan jadi selim melim ... langsing... tapi tak semestinya toksin dah dibuang dengan jayanya dari badan... Kalau agak-agak "uolss" mengalami masalah letih dan tidak bermaya, kurang tumpuan, sakit kepala, emosi yang tidak menentu, kulit kering, keinginan makan yang tinggi, perut buncit, angin, masalah penghadaman, alahan, masalah kulit, hidung tersumbat dan selulit... memang dah elok sangatlah amalkan REJUVY. 

Sebab apa? Sebab REJUVY mampu membantu kita mempercepatkan proses pemecahan lemak, meningkatkan kadar metabolisma badan, menurunkan berat badan, membuang toksin dari badan, mempercepatkan proses pembakaran karbohidrat, meningkatkan selera makan, mengawal penyerapan karbohidrat dan gula yang diambil, meningkatkan tenaga, membantu pembuangan toksin di bahagian usus, buah pinggang serta hati, melancarkan proses penghadaman, meningkatkan kadar metabolisma badan dan melindungi badan dari radikal bebas. 

Yang paling "best" bagi Farah... hew hew hew... TIDAK PERLU BERLAPAR, TIADA SAKIT PERUT, TIADA KERAP KE TANDAS. Rasa REJUVY ni pun sedap oiii... Dah minum rasa nak minum lagiii... Hik hik hik... Sebabnya ianya datang di dalam rasa beri!!! Sedapppp.... Serius tak tipu... 

REJUVY 100% bahan semulajadi, tiada bahan pengawet, tidak menyebabkan cirit birit, tiada senna, tiada kesan kebergantungan dan selamat untuk pengambilan secara berterusan.REJUVY ni bukan ubat  dan bukan produk pelangsingan tetapi produk detoks yang diasaskan ahli farmasi berdaftar dan diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan semestinya HALAL ok? 

RAMUAN SIHAT REJUVY


1) Phaseolus Vulgaris 
- mengurangkan penyerapan karbohidrat dan lemak yang diserap oleh usus

- mengawal paras gula dalam darah dan memanjangkan tempoh rasa kenyang

2) Kromium & Gymnema Slyvestre
- mengawal gula dalam darah

- mengawal keinginan terhadap makanan manis

3) L- Carnitine
Bertindak seperti pengangkut supaya badan dapat menukarkan lemak dan karbohidrat kepada tenaga dengan lebih cepat

4) Milk Thistle & Dandelion
Menyokong fungsi hati dimana rumusan ini dapat meningkatkan pembaharuan sel hati dan memaksimakan pembuangan toksin dari hati

5) Artichoke
- menyokong fungsi hati sama seperti milk thistle dan dandelion

- mengelakkan pengumpulan air dalam badan sekaligus membantu fungsi buah pinggang yang baik

- mempunyai tindakan antioksidan 

6) Garcinia Cambogia
- mengenyangkan perut dan mengelakkan pengambilan kalori yang berlebihan

- mengelakkan pembentukan lemak. Menggalakkan penukaran glikogen & membakar lebih lemak terutamanya di perut. Dikenali juga sebagai pencair lemak

7) Prebiotik
Mengekalkan keseimbangan flora dalam usus dan meningkatkan fungsi pencernaan


8) Ekstrak Biji Anggur
Mempunyai tindakan antioksida yang tinggi untuk melindungi sel tubuh & juga meneutralkan aktiviti radikal bebas yang boleh merosakkan sel.


Farah memang dah jatuh cinta, jatuh hati segala bagai kerana perut buncit dah jadi "flat"... Badan sendiri, sendiri belek, sendiri rasa ok? Dan sendiri pakai baju, sendiri boleh bezakan... Alhamdulillah, Farah serasi dengan REJUVY juga... dan tidak mustahil Farah akan teruskan penggunaan REJUVY. Bukan hanya kecantikkan wajah kita nak jaga yer tak? Tetapi kecatikan kesihatan dalaman, tubuh badan pun penting juga... Tapi yang paling penting kecantikkan hati ok? Ngeh ngeh ngeh... 1 paket pagi dan 1 paket malam! Itulah pelengkap pemakanan Farah... 

Tengok nanti.. hew hew hew... kena 2-3 bulan dengan rejuvy ni... Apa jadi dengan Farah... Ha ha ha... Adakah mampu meletopss lebih baik dari zaman anak dara dulu? Hik hik hik... Cabaran ni cabaran... Tapi apa yang lebih penting adalah kesihatan giteww kan? 

Ada yang rasa-rasa berminat ke??? Kalau ada... 

Sila SMS/What's App/Telegram
Caon
019.736.0788

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Sebelum Tidur Kita REJUVY Dulu!!! , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, December 7, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

6 comments:

  1. pembuangan toksin dari air kencing.... sha tak boleh kencing... sebab cuci darah... sobs :( teringin nak try... macam banyak kemain toksin tak sihat dalam badan ni...

    ReplyDelete
  2. tang perut buncit jadi flat tu memang menarik.. good

    ReplyDelete
  3. As salam farah..
    wahhh... seronok bila mana sesuatu produk tu baik utk kesihatan kita kan! apapun tahniah! all the best dear.

    ReplyDelete
  4. Banyak faedah Rejuvy ni kan...terima kasih Farah berkongsi informasi.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY