Home » , , , , , , , , » "Random Act of Kindness, Sweetness & Cuteness!!!"

"Random Act of Kindness, Sweetness & Cuteness!!!"


Tajuk jer omputih "uolss" tetapi pengisiannya di dalam Bahasa Melayu... sebab? Tak dapat pulak kotak pemikiran ni nak tulis tajuk yang bersesuaian di dalam Bahasa Melayu disebabkan muahahaha, bunyinya janggal giteww... 

Kisah anak beranak di pagi hari... sebenarnya seawal jam menunjukkan pukul 5.00 pagi Farah memang dah terjaga, tapi biasalah basuh botol susu, bancuh susu, baring-baring layan mata sementara menantikan waktu Subuh tiba. Tiba-tiba tak lama selepas itu, Ash terjaga... Farah pura-pura tidur sambil tepuk-tepuk dia. 

Halus jer bunyi suara nyaring dia tu... "Miii..."... sambil tarik-tarik lengan baju tidur Farah. Saja berlakon lagi depan dia... konon-konon tidur walhal mata sedikit terbuka. Dia bangun, duduk... pandang Farah... lepas tu dia ambil botol susu dia... Ingatkan apa... Nak minum susu ke apa kan? Dia pegang sebelah tangan suakan ke mulut Farah dan sebelah tangan dengan jejari comel itu, tepuk-tepuk lembut lengan Mummy dia ni. 

Bha ha ha... bha ha ha, kekonon tidurkan Mummy dia lah tu macam mana Mummy tidurkan dia. Alahaiii, terus tak jadi menyakat dia dengan berlakon tidur tadi. Terus duduk tegak, ambil dia, peluk dan cium. "Sweet" jugak anak manja Mummy ni ek? ^_*... Ho ho ho... Tiru lettew apa Mummy selalu lakukan pada dia... Terus sengih-sengih dia... pas tu melekap kat Mummy sambil Mummy tepuk-tepuk... Tau-tau dah kroh kroh kroh... Tidur balik rupanya... 

Letakkan dia di atas tilam dan terus bangun untuk solat Subuh sementara dia tidur dengan nyenyaknya... 

*Alhamdulillah, Ash dah mula menunjukkan "sense and concern" dia.. semoga berpanjangan yer anak Mummy... In Shaa Allah, mudah-mudahan... Aminn... 
Terimakasih telah membaca artikel "Random Act of Kindness, Sweetness & Cuteness!!!". Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

11 komentar:

  1. alahai , mmg sweet gitu ... org bujang ni x dpt nak rasa perasaan tu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah QV... satu hari nanti siapa tau akan merasa juga?

      Delete
  2. as'salam cik farah =)

    alolo..btmbh comel plak tgok Ash ni/..pndai pula dia ikut pe mama dia buat ye..hehe mamanyer ni pula pndai blakon ea...xpe.layankan je..anakk...^,^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Alhamdulillah, thank you kak... In Shaa Allah... mudah-mudahan...

      Delete
  4. dah boleh diam dalam troli... bgus2...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.