Home » , , , , , , » Rahsia Bulu Mata Che Ta? Taklah Rahsia Bulu Mata Kim Kardashian...

Rahsia Bulu Mata Che Ta? Taklah Rahsia Bulu Mata Kim Kardashian...

Sumber dari Google
Malam-malam macam ni orang lain sibuk melayan mata tapi Farah sibuk nak bercerita pasal bulu mata yer tak? Kisah bulu mata Che Ta ramai yang dah bercerita... Tapi kisah bulu mata Kim Kardashian? Hew hew hew... Di Malaysia ni, tak berapa nak pastilah Farah seberapa ramai yang kisah sangat dengan bulu mata Kim Kardashian... hik hik hik... Kalau orang lelaki ni mesti kata, alaaa bulu mata jer pun itu pun nak disibukkan... elehh, tapi tu jugaklah yang ditengok kan? Bulu mata penyeri wajah... dan jangan main-main ooo dengan kuasa yang ada pada bulu mata. Bulu mata mampu mengubah bagaimana seseorang itu kelihatan. 

Kalau tidak... takkanlah sibuk orang-orang perempuan pakai bulu mata pelesu  palsu sana sini kan? Dulu-dulu rajin jugak Farah melayan buang masa berlama-lama depan cermin pakai bulu mata palsu ni masa sebelum berkahwin... Ahaksss... tapi tak lamalah, dalam setahun macam tu jer... Lepas tu tiba-tiba rasa palsu sangattt... ha ha ha... ditambah dengan malas. Makanya, berhentilah memakai bulu mata palsu tu dan kita kembali kepada alami. Tak kurang juga sibuklah bermacam jenis maskara Farah buat koleksi. Tata rias mata itu memainkan peranan yang besar di dalam solekan. Giteww... 

Nak bulu mata cantik macam Kim Kardashian? Farah dah jumpa tips yang sesuai dan memang tip top...sebab diri ini sendiri dah buat. Gunakan apa? Mudah jer... Yang menarik tak ada palsu-palsu ni lagi ok? GUNAKAN BEDAK TALKUM ASH!!! Ha ha ha... habislah bedak talkum Ash... Jadi mangsa kerakusan Mummy dia... Lorrr tak percaya ke? Terfikir-fikir macam mana? Meh meh meh... Farah tunjukkan cara-caranya langkah demi langkah... 


Err no 6 dulu baru 4 dan 5... ha ha ha... dah malam ni mamun jap... Mudahkan? Mudahkan? Tertarik? Rasa nak cuba buat? Silalah silalah... jangan ragu-ragu jangan segan-segan... hik hik hik... Sendiri yang cuba sendiri yang tengok... Dah sempurna, bolehlah yakinkan diri untuk tampil dengan teknik solekan ini di khalayak ramai... Ada kalanya seronok bereksperimentasi dengan alat-alat solekan ni... Mencuba pelbagai variasi dan teknik... 

Mana dapat ilmu ni? Farah dapat tau tentang teknik ni bila baca artikel kecantikkan di Harpers Bazaar di SINI...

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Rahsia Bulu Mata Che Ta? Taklah Rahsia Bulu Mata Kim Kardashian..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, December 3, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

19 comments:

  1. Replies
    1. cuba nak? best main-main makeup ni...he he he...

      Delete
  2. rasa tak selesa bila pakai bulu mata pelesu tu.hihih. terpulang pada citarasa masing masing kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ija, bila pakai bedak talkum ni, tak perlu pakai bulu mata pelesu lagi dah...hi hi hi, bedak tu dah memainkan peranan...

      Delete
  3. Menarik ni kaedah ni. Nak try la nnt. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farah dah try Cik Misya, memang ohsem hasilnya...he he he, silalah try juga...

      Delete
  4. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini anum baru masuk keja setelah 2 hari bercuti
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam, wahhh anum cuti 2 hari pergi mana tu? thanks for dropping by anum...

      Delete
    2. Wah... teknik yg bagus ni.. perlu cuba lepas ni..
      Jemput blogwalking

      Delete
    3. Enor, silakan mencuba... he he he...

      Delete
  5. Wahhh.. mavless info ni! timekasih uollsss.. hehee

    ReplyDelete
  6. tak boleh guna mascara mata pedih ....hihi

    ReplyDelete
  7. tak pernah pakai bulu mata palsu..hehe

    ReplyDelete
  8. kalau try pun mesti tak nampak sangat dah namanya bulu mata pendek..but good sharing :)

    ReplyDelete
  9. Mmg org yg rajin je dok belek bulu mata depan cermin.. Hehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY