Home » , , , , , , » Piala Suzuki AFF 2014 | Malaysia Tewas Kepada Thailand...

Piala Suzuki AFF 2014 | Malaysia Tewas Kepada Thailand...

Sumber dari Google
Walaupun akak ni adalah di bawah kategori yang tak minat dengan sukan ataupun apa-apa yang seantero dengannya. Tapi setiap kali ada perlawanan bola sepak secara redha tak redha akan turut terjebak menonton disebabkan Atuk Ash "conquer remote"... Makanya tak ada pilihan, nak tak nak suka tak suka akan terpaksa rela menonton sambil tepuk-tepuk si mata boolat tu. Muahahaha... 

Macam kisahnya malam ni lah... perlawanan bola sepak Piala AFF Suzuki 2014 a.k.a AFF Suzuki Cup 2014, perlawanan kedua ek? Di antara Malaysia dan Thailand. Ramai berharap terutamanya kita rakyat Malaysia lah kan? Yang supaya Malaysia menang bergaya serta bangkit semula di perlawanan kedua ini. Hu hu hu... Tapi permainan telah berlangsung dan keputusan telah muktamad tiada patah balik lagi. 

Sumber dari SINI
Bertabahlah dan redha lah kita menerima keputusan ini yer? Tak apa bukan rezeki Harimau Malaya kali ini. Tetapi teruskan usaha untuk perlawanan lain pula di lain kali di lain waktu... Kita tewas pada aggregat... #ehh tak minat pun masih faham jugalah sikit sikit tentang bola sepak dan masih kenal lagi pasukan bola sepak Malaysia ni tau...

Kalau tak ada kekalahan tak ada kemenangan, kalau tak ada kemenangan tak ada kekalahan... Adat pertandingan... ada yang menang ada yang kalah... Yang kalah tak selalunya kalah, yang menang tak selalunya menang... Macam tulah... ada naik turunnya... Hakikat yang perlu diterima... ^_^...Jangan sedih-sedih jangan kecewa sangat... yang penting usaha kita untuk bangkit kembali kan? Perlawanan pun dah habis... apa lagi tidurlah kita semua untuk hari esok pula...

"Yawnn..."... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Piala Suzuki AFF 2014 | Malaysia Tewas Kepada Thailand..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Saturday, December 20, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

6 comments:

  1. tiada rejeki kan. hehe

    good night kak farah!

    ReplyDelete
  2. betul...lagi Skuad Harimau Malaya dah cuba sebaik mungkin.... Apa pun kita kna stiasa sokong dorang...adat pertandingan ada menang ada kalah kan...

    ReplyDelete
  3. xpa naib juara.. dh berusaha dh kan

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia