Pencinta Atau Pendera Kucing???

Ini kalau Persatuan Kucing Malaysia atau Persatuan Pencinta Kucing Malaysia nampak ni... habislah Ash kena kecam... Ho ho ho... Ingatkan dulu penakut kucing macam Mummy dia... Cerita Mummy dia takut kucing ada di entri...


Dan sangkaan Farah yang Ash takut kucing jugak adalah di dalam entri...


Tetapi rupa-rupanya sangkaan Farah meleset sama sekali...kerana dia sangat sukakan kucing... Obsesi dia sehingga... 




Hu hu hu... begitulah seadanya... habislah habislah, dibuatnya esok-esok dia anjurkan permintaan nak bela kucing? Masak Mummy dia nak beranikan diri... Nek Ma Ash kata... esok dia sakat Mummy dia... Huwaaa.... Dahlah mewarisi sifat abah dia yang suka menyakat... Pheww... memang ada potensi ni... Denggg....

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Pencinta Atau Pendera Kucing???, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, December 12, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

14 comments:

  1. Mestilah menjadi pencinta Makhluk Allah hehe...

    ReplyDelete
  2. hahaha jenuh nanti.. buat ash memang suka mmbela kucing..

    ReplyDelete
  3. kucing... kalau ngan budak die mengalah... budak tu buat apa pon, jarang jumpa kucing melawan... biasanya dia redha je hehehe

    ReplyDelete
  4. hai Ash..hai mummy ash..lama pcl tak jenguk sini, salam jumaat.

    ReplyDelete
  5. budak-budak memang suka kucing. sebab deria sentuhan dia memang nak menyentuh semua binatang selagi xkena geget, selagi tu nak sentuh. tapi anak mamamyja xreti serik! walaupun kucing tu dah geget. Still pegi lagi nak bermain. hehehe

    ReplyDelete
  6. Bagus la Ash sygkan kucing. Esok besar bela sekor kucing parsi. Hehe..

    ReplyDelete
  7. ni kalau adik sha tengok pun nangis... aritu kawan abah sha datang bawak baby... kemain baby tu pulas telinga dan kepala kucen tu... hahahahaa ganaih ash...

    ReplyDelete
  8. haha.. hbis la kak farah... kna berani kan diri ok dgn kucing pasni... demi ash.. hehe

    ReplyDelete
  9. Bagus la Ash, nanti mesti suka main dengan kucing :)

    ReplyDelete
  10. kalau Ash mintak mummy bela kucing nanti dok dalam sangkar je la kucing tu..hihi

    ReplyDelete
  11. hahaha..habis bulu kucing di cabutnya kang

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia