Home » , , , , , » Lesen Memelihara Kucing 2015...

Lesen Memelihara Kucing 2015...


2 hari yang lepas kot? Terserempak dengan "postings" Ayue Jean di Facebook tentang Lesen Memelihara Kucing 2015 ni. Hari tu, kecoh dengan isu Lesen Memancing yang mana dikatakan bahawa setiap pemancing mesti mempunyai lesen untuk memancing. Tup tup tup, timbul pulak kisah tentang Lesen Memelihara Kucing 2015. 

Tapiii... terjumpa pulak "postings" yang mengatakan berita mengenai Lesen Memelihara Kucing 2015 ni adalah fitnah. 


Menurut sumber di SINI. Lesen Memelihara Kucing Tahun 2015 TIDAK BENAR. Dimaklumkan bahawa Jabatan tidak pernah mengeluarkan kenyataan rasmi MEWAJIBKAN lesen memelihara kucing mulai tahun 2015 - Jabatan Perkhidmatan Veterinar.

Begitulah penjelasannya... tapi memang logik akal jugalah kalau AJ si pecinta kucing tu risau... Sebab berpuluh-puluh ekor kot AJ bela... Hu hu hu... Kalau-kalaulah terjadi juga... Masak ooo... bukan murah pulak tu harganya... Bila dah disahkan tidak benar tu, makanya AJ bersama-sama pencinta kucing yang lain bolehlah menarik nafas kelegaan kaedahnya. ^_^... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Lesen Memelihara Kucing 2015..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, December 25, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

12 comments:

  1. Giler la , ade lesen pula. Pastu nnt bersepah kucing terbiar di jalanan. Dapat plak orang tak berperikemanusiaan mahu nya di buat hidangan menu makanan. Sia - sia je la.

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...singgah blogwalking kat sini...Jemput singgah di blog saya ya..
    http://izwawa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ingatkan betul2 tadi. hehehe.. Saya suka kucing. tp xleh bela lagi, anak still kecik.. ;)

    Aj, jom singgah ke blog sy ;)

    www.rezekisihat.com

    ReplyDelete
  4. saya di rumah melihara banyak kucing mba :)

    ReplyDelete
  5. Kalaulah betul, bersepah2 kucing kawasan rumah saya ni..saya selalu bagi makan..pecitak?

    ReplyDelete
  6. kalo betol mau nye lg byk kucing berkeliaran tak bertuan..

    ReplyDelete
  7. memang akan ngamuk kalau kene buat lesen..gilerr

    ReplyDelete
  8. Memang lega kak bile tak betul....
    AJ ni dah la gemar kutip2 kucing.....
    Kot kene lesen ni nangis kak.....

    ReplyDelete
  9. terkejut juga saya sbb kat umah ni pun ada kucing ... tak kanlah semuanya nak lesen ... adeh .

    ReplyDelete
  10. Bli saje da 500 lesen plak 500 punggahh haha... seb baik takk. hehe

    My Blog
    ASDY Dimension.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ada la tu yg nk ambil kesempatan nk kaut keuntungan..

    ReplyDelete
  12. Kalau kucing pun nak buat lesen mmg bangsat laaa... apa rasionalnya... puas aku pikir... nasib baik tipu. Kalau betul nak cari duit suruh depa buat lesen menghirup oksigen plak lepas nih...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia