Home » , , , , » Ketagih Pisang Goreng "Cheese"...

Ketagih Pisang Goreng "Cheese"...


Apa daaa... Fenomena ni dah lama... Tapi Farah baru jer dilanda tsunami pisang goreng "cheese"... Ha ha ha... Al-maklumlah selama kini kerja kat pejabat lama tu nda ada masa nak pergi membeli atau nak kopi-kopi petang-petang di pejabat. Kalau dah namanya buat kerja 3 orang dalam satu masa nak bernafas pun tak boleh ok? Muahahaha....

Memandangkan dah bebas ni... nikmati hidup seadanya sebelum memulakan tugas yang baru giteww... 

Masuk hari ni dah 3 hari berturut-turut kot menjamah pisang goreng "cheese" ni untuk minum petang. Ni semua salah Ash... ha ha ha... ajak Mummy naik "car" petang-petang. 1 set ada 8 potong pisang berharga RM 2.00. Puas jugaklah makan. Sebab potongannya besar-besar. 2 ketul Ash sorang (errr kunyahkanlah untuk dia, takkan buta-buta nak bagi macam tu jer yer tak?)... 3 ketul untuk Nek Ma, 3 ketul untuk Mummy. Oklah tu kan? Tak payah nak "cheese-cheese" sangatlahhhh Mummy oii... Nanti tubuh badan melebar baju-baju yang ada haaa siapa nak jawab? 

Tapi memang layanlah...
Terimakasih telah membaca artikel Ketagih Pisang Goreng "Cheese".... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

11 komentar:

  1. Murah nye farah..selalu jumpe yg set je rm5.. brapa banyak dlm tj x kira plak.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum akak.
    sedap tu...
    tapi JM lebih suka pisang goreng "coklat"...

    http://jmbelog.blogspot.com/2014/12/camelia-irwansyah.html

    ReplyDelete
  3. Eh betul lah sekarang banyak yang jual pisang goreng cheese ni tapi tak try2 pun. Sebab benda baru kot selalu makan pisang goreng biasa ja. Puc pun tempting ja.. Hehe
    Leta connect:
    healthyglowing13.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. liz tk berpeluang lagi utk makan. aigoo

    ReplyDelete
  5. sedapnyaa. nak cari jugak lah :)

    ReplyDelete
  6. belum penah jmpe lg
    esok nk p crik pisang buat sndri lah ..hehe

    ReplyDelete
  7. sedap oh kak. ingat adik tau makan2 tu hehehe :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.