Home » , , , , , , , » Kepingin Buah Laici!!!

Kepingin Buah Laici!!!

Sumber dari Google
Boleh??? Tengah-tengah malam macam ni jadi kepingin sangattt dengan buah laici... Serasa dah lama benar dah tak menjamu buah laici ni... Alaaaa... tak naklah air laici dalam tin tu atau dalam kotak tu! Ini betul-betul nak buah laici yang main kopek-kopek tu... Laici segar! Ngeee... 

Masa zaman kecik-kecik dulu, Atuk Ash rajin beli buah laici segar ni untuk Farah. Memang puaslah makan... Hu hu hu, tetiba malam ni pulak teringat, malam ni pulak macam mengidam... Tengok gambar macam mengujakan sangat... Yummeh! Kalau dapat ni memang mengadaplah ni... 

Tapi setahu Farah lah kan... buah laici ni dijual ikut musim... Macam durian jugak... Ye ke tak? Ke Farah salah? Hu hu hu... Sebab yang selalu Farah perhatikan... bila musim buah laici... Melambak-lambak kat Pasar Chow Kit ataupun Petaling Street tu... Bila tak ada, tak ada betul... Payah jugak nak mencari... Hurmm... 

Kalaulah boleh dapat benih pokok laici dan tanam sendiri dan boleh menjadi... hik hik hik... alangkah seronok? Nak makan pun senang, main petik jer dari pokok... Nyum nyum... 

Ha ha ha... borak borak kosong di tengah malam... errr, tapi memang betul, memang kepingin sangattt buah laici sekarang ni... Oklah... "bye"... nak layan mata dan mimpi buah laici... ekekekeke... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Kepingin Buah Laici!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, December 12, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

11 comments:

  1. mimpi makan banyak2 buah laici ye kak farah... sweet dream...

    ReplyDelete
  2. Haippp... Lain macam je bunyi mama Ash ni. Jgn2 Ash nak ada adik ni. Hehe...

    ReplyDelete
  3. dah lama tak makan buah laici..biasa minum air laici je.. :)

    ReplyDelete
  4. Mmg sedap... Mmg teringin juga . Tpi ssh nk dpt yg fresh kn..

    ReplyDelete
  5. sedap pulak nampak buah laici tu :)

    ReplyDelete
  6. terliur terliur..masih terasa dimulut masam masam manis buah ni..banyak air..besar..wangi jer bau dia

    ReplyDelete
  7. Uishh sdp ni alamak kepingin suda

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia