Home » , , , , , , , » "If You Happy & You Know It Clap Your Hand!"...

"If You Happy & You Know It Clap Your Hand!"...

Sumber dari Google

Dah naik berbuih dah mulut ni ulang-ulang lagu yang sama... muahaha... Dan dah naik juling biji mata ni ulang-ulang tengok video yang sama... ha ha ha... tapiii... tak kisah punnn, demi perkembangan anakanda tersayang... Mummy rela dan redha jer... Biasalah tu bila dah ada anak ni kena rajin layan anaklah pulak yer? Tugasan ibu-ibu... ^_* 


Silalah abaikan suara Farah yang sumbang mambang tu yer... ha ha ha... bila tak nyanyi dia suruh Mummy dia nyanyi, bila nyanyi senyum nampak gigi 2 batang dan lepas tu buat bolayan lepas tu layan balik. Ikut suka dia...

Sarapan pagi di Bubblynotes.Com untuk hari ini... dimulakan dengan "short video" telatah Ash yang mana sempat ajerlah dirakamkan... ^_^... Salam Isnin semua... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel "If You Happy & You Know It Clap Your Hand!"..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, December 22, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

14 comments:

  1. hai farah.. lama tak singgah sini.. tiba tiba pagi ni teringat kat farah.. kim salam kat Ash yea.. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhhh terharunya ada yang teringat kat teman... terima kasih dear... okie dokie nanti Farah sampaikan salam pada Ash...

      Delete
  2. comel sangat Ash tepuk tangannya. hihihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha, tepuk tangan pun comel ek kak nani? Mayu Ashh... hik hik hik...acihhh... Ash jawab komen ni...

      Delete
  3. jangan kata yang kecik yang besar pon sama. Layan movie kartun berulang2 kali sampai eyja nak tengok tv pon xboleh... siap boleh hafal semua, then story balik. Aduyai

    ReplyDelete
  4. Salam Isnin Farah...betul farah, demi anak tersayang, semua kita akan sanggupkan...^_^

    ReplyDelete
  5. seronoknya tgk farah layan ash..hehehe

    ReplyDelete
  6. Hehehe seronok ler tuuu ...Jom jom kita buat sama2 nak hehehe

    ReplyDelete
  7. hehe... mmg tgh suka lagu ni juga... tapi nyanyi versi melayu la... lagi satu lagu tayar bas...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY