Home » , , , , , , , , » Hoolla Hoolla Hoop | Hari Ni Hari Terakhir...

Hoolla Hoolla Hoop | Hari Ni Hari Terakhir...

Sumber dari Google
Separuh hari telah berlaluuuu.... Yeeehaaa... Tak sabar nak tunggu petang "uolss"...Hik hik hik... Rasa lega dan rasa lepas dan bebas bila dah berjaya serahkan tugas-tugas hakiki kepada yang mengganti Farah selepas ini. Kesiannn dia, kelihatan reaksi seperti takut dan serabut disebabkan banyak betullll senarai perkara-perkara tugas hakiki yang perlu dilakukan. Itulah salah satu sebabnya diam sepanjang pagi ni... Memang tak bersentuh langsung Bubblynotes.Com. Ni lah ha selepas makan tengah hari bersama rakan-rakan seperjuangan tadi ni sempat nak sentuh "uolss"... Alaaa, tak apa pengorbanan hari ini sahaja, dan selepas ni blog-lah sepuas-puasnya. Ha ha ha... Kerja-kerja blog pun dah bertimbun dah ni... Beratur kerja nak kena diselesaikan satu persatu. Lambat-lambat nanti marah pulak orang yang menunggu. Muahahahaha...Sabar yer sabar satu persatu kita selesaikan yer? 

Hoolla hoolla hoop... Selepas ini berehat sebentar selama 2 minggu selama menanti waktu nak memulakan tugasan baru di tempat baru pada awal Januari 2015. Bolehlah meluangkan masa sepenuhnya bersama anakanda tersayang dan tercinta tu...Ihikss...Pagi tadi pun sibuk nak mengikut...#oopss tu nanti jap lagi cerita di dalam entri yang lain... 

Itu jer nak cerita... sibuk ni sebenarnya hari ni...Tak apa...hari ni jer... esok kita bantai blog puas-puas sampailah dah mula kerja pada awal Januari 2015. Hik hik hik...Januari 2015 kita kembali ke jadual seperti biasa kembali. Jumpa lagi di entri lain nanti...In Shaa Allah...Daaa... *_^ 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Hoolla Hoolla Hoop | Hari Ni Hari Terakhir... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, December 15, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

27 comments:

  1. wah, selamat beristirehat slma 2 minggu kak..

    ReplyDelete
  2. All the best adik....lega dah perasaan tu kan...nanti kita citer pasal ni...

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti panjang sebelum memulakan tugas baru.wish u luck

    ReplyDelete
  4. syoknyee bersenang lenang 2 minggu pon dah best laa.. heeee

    ReplyDelete
  5. wah..bestnya 'bersenang lenang' 2 minggu.;-))

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum farah ....selamat berehat n selamat bertugas ditempat yg baru nanti....

    ReplyDelete
  7. waaaa tukar keje yer kak..
    best la pasni dapat cuti panjang..sonok ash mummy dok kelek 24jam..

    ReplyDelete
  8. Seronok lama bercuti tu waheedah.. lepas tension sikit kan.. asyik tengok kerja sepanjang tahun kan.. tahun baru 2015 baru kerja.. semangat pun baru tu ehe :)

    ReplyDelete
  9. Wah..Bestnya.. saya pernah rasa apa yg farah rasa.. Last day dkt tmpt kerja, salah satu memori best jgk kottt...haha

    ReplyDelete
  10. apapun all the best in life yer farah

    ReplyDelete
  11. Wah... Dah x sbr nk berhijrah dh ni ya...

    ReplyDelete
  12. Serah tugas baik-baik farah, nt bila sedap-sedap berehat main dengan anak berbunyi pulak hp call dari ofis lama...nak- jawap ke tak ? hurmm... selamat berehat dan menantikan kerja di tempat baru. All the best n good luck Bubblyfarah. salam kat Ash..

    ReplyDelete
  13. start esok boleh la cuti puas puas sis. ^__^
    nak sampai bulan satu tu lama lagi. heheh

    ReplyDelete
  14. keja gomen ka cik farah #tq
    #myhero
    #yolayola

    ReplyDelete
  15. Umpama macam bercuti 2 minggu la ni ye??heheh...

    ReplyDelete
  16. Yeayyyy cuti..hehehe..nak kemana tue?

    danishdamiadaris.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. semoga dipermudahkan urusan kak FArah :)

    ReplyDelete
  18. lepas ni mood baru datang..rehat dulu puas² kan :)

    ReplyDelete
  19. yeahhh..harap lepas ni no stresslagi

    ReplyDelete
  20. Mulakan 2015 dengan harapan baru.. :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia