Home » , , , , , » Br1M 2015: Dipercepatkan & Tempoh Permohonan Serta Kemaskini Dilanjutkan...

Br1M 2015: Dipercepatkan & Tempoh Permohonan Serta Kemaskini Dilanjutkan...

Sumber dari Google
Berita semalam mengatakan bahawa bayaran dipercepatkan dari akhir Januari 2015 kepada 15 Januari 2015 serta permohonan dan pengemaskinian dilanjutkan tempoh sehingga 31 Januari 2015. Pembayaran akan diutamakan kepada penerima-penerima negeri yang dilanda banjir. Untuk berita selanjutnya boleh baca di SINI.

Alhamdulillah, sekurang-kurangnya bolehlah membantu penerima-penerima di negeri yang dilanda musibah banjir kan? Mereka memang di dalam keadaan yang memerlukan. Sedikit sebanyak mungkin mampu mengurangkan beban kos akibat banjir. 

Haaa... siapa yang nak pohon Br1M 2015 tu dan siapa-siapa yang belum kemaskini maklumat masing-masing atau ahli keluarga tu bolehlah mula pohon atau kemaskini. Manalah tau kalau-kalau ada yang terlupa nak pohon atau kemaskini ke? Alhamdulillah dah sempat kemaskini maklumat Nek Ma Ash, seperti yang digembar gemburkan di dalam entri Selesai Kemaskini Permohonan Br1M Nek Ma Ash...

Untuk permohonan dan kemaskini bolehlah melawat ke pautan INI yer...

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Br1M 2015: Dipercepatkan & Tempoh Permohonan Serta Kemaskini Dilanjutkan..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Tuesday, December 30, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

11 comments:

  1. alhamdulillah.. itu la mereka mmg memerlukan sgt2 kan farah..

    ReplyDelete
  2. 15 Jan? Hurm , tarikh yang sangat ANDA tak leh lupus dari ingatan ye.. Ok tak de kaitan =)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..semoga dapat meringgankan sikit pendapatan waktu banjir macam nie kan farah

    ReplyDelete
  4. takdelah nak tunggu lama kan..at least membantu mereka yang memerlukan dapat dengan cepat

    ReplyDelete
  5. salam kak :)
    lama fizi x dtg jengok sini..huhu

    ReplyDelete
  6. heheh CT tak penah isi borang pun brim ni tapi dok dapat.. muahaha..

    ReplyDelete
  7. Moga ia boleh bantu golongan yang dilanda musibah banjir. Hmmm :(

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.
    Terima Kasih pads PM dan semua yang terlibat.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY