Home » , , , , , , , » WW #54: Secret To The Perfect Wearing...

WW #54: Secret To The Perfect Wearing...

Source Extracted from Twitter
*One of the secret to the perfect wearing of lipstick.. Give a try!
Terimakasih telah membaca artikel WW #54: Secret To The Perfect Wearing.... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

29 komentar:

  1. Replies
    1. bila buat macam ni memang sangat-sangat kemas... he he he...

      Delete
  2. Aduhai unggunyer, orang yang berani jer pakai warna cam nih hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jer mama myja kalau kita nak pakai pun... ok warna ni sebenarnya...

      Delete
  3. ade 8 step rupe nyer!ini main tenyeh je..kekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he, ada step tapi kalau tak sempat tenyeh jugak... ha ha ha... biasalah mak-mak macam kita kan selalu mengejar masa...

      Delete
  4. taktau nak kmen apa huhuhu singgah tengok jela

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tambah pengetahuan umum dan cadangkan pada pasangan ke?

      Delete
  5. cantik sebab ada tone warna.. :D

    ReplyDelete
  6. purple...belum berani mencuba warna ni lagi..:)
    dok teringat warna gincu bibir neelofa semalam di meletop

    ReplyDelete
  7. Wah..Suka tgk kaler dia..Purple tuuu..huhu

    ReplyDelete
  8. baru kemas pakai lipstik. tapi sy suka nombor 1 tu. sedang2 je. unguuuunye bibir. hihi

    ReplyDelete
  9. Ni kategori rajin pakai camni.. Hehhe

    ReplyDelete
  10. memang cantik tp amik masa lama plak kan if guna teknik ni sebab nak kena betul2 teliti...lambat la pi kojo...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.