Home » , , , , » Takwim Cuti Sekolah 2015...

Takwim Cuti Sekolah 2015...

Kalau jadual pembayaran gaji kakitangan awam 2015 dah keluar... apa kurangnya dengan takwim cuti sekolah 2015... Hew hew hew... Walaupun tak ada anak yang bersekolah bukan Farah nak menyibuk kongsi maklumat atau entri yang berkaitan... Tapi kebetulan terserempak pulak kan? Apa salahnya berkongsi kan? Mungkin ada ibu bapa yang dah tau... Tapi sukalah kiranya Farah nak berkongsi jugak... Tak pedulik tak kira, nak kongsi jugak... Muahahaha...



Tadaaaa.... sumber dirujuk dari SINI. Mudah dan senangkan? Senangkan ibu bapa nak merancang cuti dan aktiviti anak-anak serta percutian untuk tahun hadapan? Dan bagi kami-kami ni yang anak masih belum bersekolah bolehlah tumpang sekaki main jangka-jangka bila agaknya jalan tak sesak teruk. Bha ha ha. Tapi tak boleh cakap jugak... cuti sekolah ke, tak cuti sekolah ke NKVE, "Federal Highway" dan Petaling Jaya tetap sesak jugak. Nak nak lagi kalau hujan... Huh...

Semoga cikgu cikgi pun (cikgu memanglah dah tau kan? He he he).... pun senang nak merancang jadual masing-masing....

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Takwim Cuti Sekolah 2015..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Tuesday, November 25, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

7 comments:

  1. Dah cnfirm ke yg ni.. Stakat ni cikgu cikgi tak dpt lagi yg sahih...sbb yg seblum ni ditarik balik oleh KPM...

    ReplyDelete
  2. Senang nak merancang percutian keluarga kalau ada takwim ni :)

    ReplyDelete
  3. boleh ranang nak melancong ni :)

    ReplyDelete
  4. ehhh... eksaitednyaaaa !!! rasa macam diri masih bersekolah... !! huahuahua

    ReplyDelete
  5. Farah, akak ade dapat byk versi, pening dibuat nyer ...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia